امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های فولادمبارکه، ایریسا و پوسکو

مدیرعامل شرکت ایریسا گفت: در راستای استراتژی‌ها و اهداف بلندمدت شرکت فولادمبارکه برای تولید ۲۵ میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ و حفظ سرآمدی شرکت، مقرر شد که این تفاهم‌نامه بین شرکت‌های فولاد مبارکه، ایریسا و پوسکو به امضا برسد.

مدیرعامل شرکت ایریسا گفت: در راستای استراتژی‌ها و اهداف بلندمدت شرکت فولادمبارکه برای تولید ۲۵ میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ و حفظ سرآمدی شرکت، مقرر شد که این تفاهم‌نامه بین شرکت‌های فولاد مبارکه، ایریسا و پوسکو به امضا برسد.

به گزارش ایمنا ، ایرج فخری نجف‌آبادی از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های فولاد مبارکه، ایریسا و POSCO ICT خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به منظور هوشمندسازی فرایند کسب‌وکار انجام شد.

وی افزود: در راستای استراتژی‌ها و اهداف بلندمدت شرکت فولاد مبارکه برای تولید ۲۵ میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ و حفظ سرآمدی شرکت، بنابر راهبردهای مدیریت ارشد شرکت، مقرر شد زمینه هوشمندسازی کسب‌وکار، فرایندهای تولید و کلیه سطوح اتوماسیون فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ایریسا تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف مندرج در تفاهم‌نامه مقرر شد در گام نخست، در یک پروژه سه ماهه وضعیت شرکت فولاد مبارکه از نظر سیستم‌های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، تکنولوژی و فرایندهای تولید با شرکت پوسکو و سایر فولادسازان با تجربه و برتر جهان مقایسه و ارزیابی شده و نقشه راه و گام‌های لازم برای رسیدن به وضعیت بهینه تعریف و تدوین شود.

وی با اشاره به سوابق شرکت POSCO ICT، گفت: این شرکت یکی از شرکت‌های گروه پوسکو است که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد و دارای گردش مالی ۷۶۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ بوده است.

فخری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: شرکت POSCO ICT، دو هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان خود را در صنایع فولادسازی، فرودگاهی، حمل و نقل هوشمند و خطوط مترو مشغول به کار کرده است.

وی گفت: این شرکت فرایند هوشمندسازی کسب‌وکار را برای شرکت پوسکو و چند شرکت فولادسازی در سراسر جهان انجام داده و به عنوان یکی از شرکت‌های‌ پیشتاز در این زمینه مطرح است.

مدیرعامل شرکت ایریسا تاکید کرد: شرکت ایریسا در حال حاضر به عنوان بازوی فنی و شرکت تخصصی وابسته به شرکت فولاد مبارکه در زمینه سیستم‌های اطلاعاتی و کلیه سطوح اتوماسیون فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه با الگوبرداری از شرکت پوسکو و POSCO ICT با انجام این پروژه با ارتقای سطح هوشمندی شرکت و بهره‌مندی از مزایای آن، شرکت ایریسا را برای حفظ، تداوم بهبود و تعمیم این فرآیند توانمند می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار