پورقاز: دوباره می خواهم به تیم ملی برگردم

عزت الله پورقاز بعد از نزدیک به 3 ماه دوری از میادین در بازی با سایپا در ترکیب سپاهان قرار گرفت و اتفاقا ارایه گر بازی خوبی در خط دفاعی این تیم بود.

عزت الله پورقاز بعد از نزدیک به 3 ماه دوری از میادین در بازی با سایپا در ترکیب سپاهان قرار گرفت و اتفاقا ارایه گر بازی خوبی در خط دفاعی این تیم بود.

مدافع تیم ملی در این باره می گوید: از دست دادن دو امتیاز در این بازی اصلا اتفاق خوشایندی برای ما نبود. به خصوص که خوب بازی کردیم و می توانستیم به سه امتیاز بازی دست یابیم. البته برای من بازگشت به ترکیب سپاهان بعد از نزدیک به سه ماه دوری از میادین خیلی خوشحال کننده بود. خوشحالم از اینکه می توانم دوباره برای سپاهان بازی کنم و خوشحالم از اینکه دوباره می توانم شانس خود را برای حضور در اردوی تیم ملی بیازمایم.
مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان در این فصل نتوانسته در حد مدعی قهرمانی ظاهر شود، گفت: به اعتقاد من هیچ کس کوتاهی نکرده. مدیر عامل سعی کرده همه خواسته های سرمربی را برآورده کند تا تیم در مسیر قهرمانی قرار بگیرد و سرمربی هم همه تدبیراتش برای رسیدن به این مهم بوده. عدم دست یابی به نتیجه صرفا به معنی کوتاهی در انجام وظیفه نیست و حتی بهتر از من می دانید در میدان مسابقه چه تیم هایی که خوب بازی کردند اما نتیجه و سه امتیاز به آنها تعلق نگرفت. ما تلاش کردیم اما نتیجه به سود ما نبود اما این طور نیست که شرایط همیشه علیه ما باشد. هفته های خوبی را پیش رو خواهیم داشت و من شک ندارم با حضور بازیکنان جدید سپاهان به روزهای خوب گذشته بر خواهد گشت.
عزت الله پورقاز در مواجهه با این سوال که با توجه به دوری دو سه ماهه آیا باز هم شانس حضور در اردوی تیم ملی را خواهد داشت یا نه گفت: من حتی اگر بخواهم نمی توانم انگیزه ام را از دست بدهم. در دو سه ماه اخیر اگر دعوت نشدم به خاطر مصدومیت بوده و دوباره تلاش خواهم کرد با ارایه بازی های خوب برای سپاهان به اردوی تیم ملی دعوت شوم. شما دیدید که در بازی با پرسپولیس چگونه مصدوم شدم! در آن بازی مثل همیشه سعی کردم با انگیزه باشم و با همه توان بازی کنم. کلا این طور هستم اگر هم به تیم ملی دعوت شوم خیالم از بابت حضور راضی نیست و به خود می گویم برای ماندن باید بیشتر تلاش کنی و حال هم که دو سه ماه دعوت نشدم نا امید نیستم و با همان تلاش سعی خواهم کرد به اردوی تیم ملی برگردم. خیالم راحت هست با حضور کی روش و دستیارانش لیگ همیشه زیر ذره بین است.
اما مهمتر از این مسئله به عنوان بازیکنی که در سال های اخیر با تیم ملی بوده ام خواهش من نه به عنوان بازیکن تیم ملی بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی این است که به جای حرف زدن از حریفان ایران برای تیم ملی برنامه ریزی کنیم. خب با این حریفان قدرتمند باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. به شخصه این قرعه را دوست دارم. بازی با آرژانتین شایستگی های فوتبال ایران را با کی روش به دنیا نشان داد و حالا بازی با اسپانیا و پرتغال هم می تواند حکم بازی با آرژانتین را برای ما داشته باشد.
و حرف آخر، اگر هم به تیم ملی دعوت نشوم کی روش و تیم ملی را آنقدر دوست دارم که برای موفقیت شان دعا می کنم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار