آذری: بحث اصفهانی‌ها نخ‌نما شده است

آذری با اشاره به انتقادات از حضور اسلامیان در فدراسیون و اصفهانی‌تر شدن فوتبال گفت: آن موقع که تهرانی ها فدراسیون را در دست داشتند چه تاجی بر سر فوتبال گذاشتند که حالا اصفهانی ها نتوانند آن کار را کنند؟

آذری با اشاره به انتقادات از حضور اسلامیان در فدراسیون و اصفهانی‌تر شدن فوتبال گفت: آن موقع که تهرانی ها فدراسیون را در دست داشتند چه تاجی بر سر فوتبال گذاشتند که حالا اصفهانی ها نتوانند آن کار را کنند؟

سعید آذری در گفتگو با مهر، درباره تساوی تیم ذوب آهن مقابل سیاه جامگان در لیگ برتر گفت: در این مسابقه فرصتهای زیادی به دست آوردیم که با بی دقتی از دست رفت. سیاه جامگان هم سیستم دفاعی اتخاذ کرده بود تا جلوی حملاتمان را بگیرد ولی بازیکنان ذوب آهن قدر موقعیت‌هایشان را ندانستند. بابت تلاش بازیکنان، از آنها ممنونم و به آینده امیدواریم. هفته آینده با تیم تازه اوج گرفته گسترش فولاد بازی داریم که با فیروز کریمی روزهای خوبی را سپری می کند. امیدوارم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان باید بدانند در نیم فصل دوم، فرصتها تکرار نشدنی است و فرصت سوزی ها جای جبران ندارد. باید با تمام تلاش و تمرکز به بازی های بعدی فکر کنیم. بخصوص بازی با نماینده هندوستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که برای رسیدن به مرحله گروهی کار سختی در پیش داریم.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص جذب بازیکنان جدید و درخواست امیر قلعه نویی برای تقویت تیم، یادآور شد: در حال پیگیری لیست امیر قلعه نویی هستیم. تا الان دو بازیکن گرفته ایم. اکثر بازیکنان در این مقطع زمانی با تیم هایشان قرارداد دارند و باید باشگاه هایشان را از لحاظ مالی متقاعد کنیم. از بازیکنان مدنظر قلعه نویی، دو نفر جذب کردیم که کار سختی بود. برای جذب نفرات دیگر، کار سختتری هم داریم.

آذری در پاسخ به سئوالی مبنی بر جدایی یکباره اسماعیل شریفات از ذوب آهن گفت: شریفات گفت به دلایل خانوادگی خواست به اهواز برود. او ابتدا این موضوع را با قلعه نویی مطرح کرد. جدایی شریفات مسئله عجیب و غریبی نبود.

وی در ادامه به برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اشاره کرد و تصریح کرد: جلسه مجمع خوب پیش رفت. در این جلسه از وزیر ورزش خواستم به موضوع حق پخش رسیدگی کند تا فوتبال و باشگاه ها، درآمد خودشان را داشته باشند. اگر وضعیت همینطور پیش برود، باید درِ باشگاه ها را تخته و سفره فوتبال را جمع کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره انتخاب با شبهه محمود اسلامیان به عنوان عضو هیات رئیسه، تصریح کرد: آرای کاندیداها از قبل از مجمع مشخص بود. فکر میکنم مشکل خاصی در مجمع رخ نداد. البته بنده به خاطر ساعت پرواز، زودتر مجمع را ترک کردم.

آذری با اشاره به انتقادات از حضور اسلامیان در فدراسیون و اصفهانی‌تر شدن فوتبال گفت: آن موقع که تهرانی ها فدراسیون را در دست داشتند چه تاجی بر سر فوتبال گذاشتند که حالا اصفهانی ها نتوانند آن کار را کنند؟ جالب است کسانی هم انتقاد می کنند که خودشان ریشه تهرانی ندارند. به هر حال این مباحث نخ نما شده است و معلوم نیست چرا به این بحث دامن زده می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار