دولت از محل "فروش اموال مازاد" پاداش عیدی بازنشستگان فولاد را پرداخت کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی حقوق بازنشستگان فولاد تنها یک فوریت آن برای عیدی بازنشستگان رأی آورده است، گفت: به موجب این طرح دولت از فروش اموال مازاد باید کسری و مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان فولاد را تأمین کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی حقوق بازنشستگان فولاد تنها یک فوریت آن برای عیدی بازنشستگان رأی آورده است، گفت: به موجب این طرح دولت از فروش اموال مازاد باید کسری و مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان فولاد را تأمین کند.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت بازنشستگان فولاد اظهار داشت: در راستای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد طرحی دو فوریتی را در مجلس ارائه کردیم که فعلاً یک فوریت آن به تصویب رسید، همچنین طرح به کمیسیون‌های مربوطه ورود پیدا کرده و منتظر نتیجه این طرح هستیم.
وی با بیان اینکه دولت در بودجه 97 حکمی ارائه کرده که تا حدودی مشکلات بازنشستگان فولاد را مرتفع می‌کند، افزود: ما به دنبال افزایش این ردیف بودجه هستیم تا این حکم را با پیشنهادهای ارائه شده موثرتر کنیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی که در حال حاضر یک فوریت آن رأی آورده برای 3 ماه آینده و پاداش عیدی بازنشستگان فولاد در نظر گرفته شده، تصریح کرد: به موجب این طرح دولت از محل باقی‌مانده سهام خود یا از فروش سهام‌های جدید و یا از فروش اموال مازاد و از هر روش دیگری که می‌تواند باید کسری و مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان فولاد را تأمین کند به نحوی که برای 3 ماه آخر سال برای عیدی بازنشستگان مشکل نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر به کمیسیون‌های مربوطه ورود پیدا کرده تا آن‌ها گزارش خود را ارائه دهند، ادامه داد: از آن جایی که این طرح یک فوریتی است نتیجه آن حدود 2 هفته آینده وارد صحن علنی مجلس می‌شود.
فولادگر بیان کرد: این طرح با مشورت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد و مشورت رئیس مجلس تهیه شده بود اما باید باز هم روی این طرح کار شود چرا که طرح اولیه ممکن است نیاز به کار بیشتر و جامع‌تر داشته و قانون اجرایی‌تر شود.
وی گفت: باید دولت دستگاه‌های اجرایی را معرفی کند تا روی این طرح نظر بدهند، سازمان خصوصی‌سازی و وزارت تعاون و سازمان برنامه و بودجه باید برای عملیلتی شدن این طرح حضور داشته باشند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه امیدواریم دولت هم در این راستا کمک کند، خاطرنشانکرد: چرا که این تعهدی بوده که به عهده دولت است و دولت باید مابه‌التفاوت‌ را تا مادامی که بدهی خود را به این صندوق تسویه نکرده کسری‌ها را پرداخت کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار