پیست اسکی افوس در انتظار بارش برف

رییس هئیت اسکی شهرستان بویین میاندشت گفت: پیست اسکی افوس برای آغاز فعالیت در انتظار بارش برف است .

رییس هئیت اسکی شهرستان بویین میاندشت گفت: پیست اسکی افوس برای آغاز فعالیت در انتظار بارش برف است .

روح الله بابایی در گفت وگو با ایسنا در بویین میاندشت، اظهار کرد: در سال جاری میزان بارش برف و باران در شهر افوس کم بوده و به همین دلیل تا کنون پیست اسکی منطقه گردشگری افوس مورد بهره برداری قرار نگرفته است .

وی افزود: تمام اقدامات لازم برای بهره مندی گردشگران و علاقه مندان به ورزش های کوهستانی در شهر افوس محیا شده و با بارش اولین برف زمستانی می توانیم پذیرای ورزشکاران و گردشگران باشیم .

رییس هیئت اسکی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به امکانات بی نظیر پیست اسکی افوس گفت: این پیست یکی از بهترین پیست های آموزشی کشور است که ضمن نزدیکی به جاده اصلی امکانات متعددی را برای پذیرایی از خانواده های ورزشکاران و گردشگران دارد.

بابایی با اشاره به احداث چندین آلاچیق جدید در محوطه پیست اسکی ادامه داد: این آلاچیق ها جهت استراحت و اسکان همراهان ورزشکاران آماده شده است. روند تکمیل و تجهیز پیست اسکی افوس در حال انجام است و امیدواریم این پیست به یکی از بهترین پیست های کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به آمادگی این مجموعه به برگزاری سومین شهرآورد برفی کشور در شهر افوس گفت: در صورت محیا بودن شرایط و بارش برف کافی این جشنواره نیز در زمستان امسال برگزار خواهد شد .

بابایی تصریح کرد: امیدواریم طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز و فردا بارش برف را در شهرستان داشته باشیم تا بتوانیم میزبان گردشگران زمستانی در بام ایران باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار