مهرعلیزاده: سرمایه گذاری و کارآفرینی، نوعی ایثار است

استاندار اصفهان گفت: صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران که خود را از این جامعه می دانند و تلاش می کنند که یک کارگر از حداقل های زندگی نیفتد یک ایثار در جنگ اقتصادی کرده اند.

استاندار اصفهان گفت: صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران که خود را از این جامعه می دانند و تلاش می کنند که یک کارگر از حداقل های زندگی نیفتد یک ایثار در جنگ اقتصادی کرده اند.

به گزارش ایسنا ، محسن مهرعلیزاده در شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: توطئه ها علیه ما سخت است. دشمنان ما، از فردای انقلاب هر توطئه ای توانستند برای نابودی کشور انجام دادند.

وی افزود: دشمنان ما از ترور و جنگ گرفته تا تحریم های سنگین و هوشمندانه متعددی مثل تحریم های کشتیرانی و بیمه فکر می کردند نظام اسلامی به زانو در می آید، اما با هوشیاری نظام و انجام توافق نامه برجام، دشمن سر جای خود نشست و حق غنی سازی ملت بزرگ ایران را پذیرفتند و مجبور شدند که همه راه هایی که بسته بودند خودشان باز کنند.

مهرعلیزاده گفت: امروز یک فرد نسنجیده گو در آمریکا بر سر کار آمده و شروع کرده تا ثابت کند که برنامه های توطئه آفرین علیه ایران فرقی نکرده است و زمانی این توطئه ها خنثی می شود که چرخه تولید بچرخد، خودکفا باشیم و درآمد داشته باشیم و استعدادهای خود را بشناسیم.

وی تصریح کرد: در کاشان باید طوری برنامه ریزی کنیم که برای سایر مناطق هم ایجاد اشتغال کنیم و این انتخاب با ما است. با وجود خانه های تاریخی برای توسعه گردشگری نیاز به سرمایه گذاری زیر بنایی نیست.

استاندار اصفهان تاکید کرد: سرمایه گذاران خواستار تسریع در ارائه خدمات هستند و اگر در زمینه حل این مشکلات کوتاهی شود، ظلم است. باید مراقب باشیم که یک کارگاه تعطیل و یک نفر بیکار نشود و آن ها که تعطیل شده اند شرایط برگشتشان را فراهیم کنیم تا صاحب سرمایه شرایط را بهتر کند.

وی ادامه داد: صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران که خود را از این جامعه می دانند و تلاش می کنند که یک کارگر از حداقل های زندگی نیفتد یک ایثار در جنگ اقتصادی کرده اند.

مهرعلیزاده افزود: عزم دولت بر افزایش چند برابری بودجه های عمرانی بوده است، اما 50 درصد آن به عنوان یارانه در حوزه های مختلف اختصاص خواهد یافت تا مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در کارهای عمرانی از طریق مشارکت جلب شود.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه جدول 19 را در این زمینه طراحی کرده و به مجلس برده که امید می رود با تغییراتی اندک تصویب شود تا در کنار افزایش مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی کلان استان، مشکلاتی آبی نیز برطرف شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار