آموزش مهارتهای زندگی با طعم دلچسب اعتکاف و معنویت

کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی (پیش از ازدواج ، زندگی خانواده ) با حضور صدها نفر از معتکفین از گروه های سنی 18 تا 40 سال با تدریس روانشناسان و مربیان همیاران سلامت روان در ایام البیض ماه رجب و در محل مصلی بزرگ شهرستان کاشان برگزار شد.

آموزش مهارتهای زندگی با طعم دلچسب اعتکاف و معنویت

آموزش مهارتهای زندگی با طعم دلچسب اعتکاف و معنویت

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی (پیش از ازدواج ، زندگی خانواده ) با حضور صدها نفر از معتکفین از گروه های سنی 18 تا 40 سال با تدریس روانشناسان و مربیان همیاران سلامت روان در ایام البیض ماه رجب و در محل مصلی بزرگ شهرستان کاشان برگزار شد.

جهادی معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان طی سخنانی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی ، آموزشی در فضایی معنوی و بازخورد ها و نتایج مثبت آن افزود: با گسترش علم و تکنولوژی و فاصله مردم با فضاهای معنوی لازم است که از فرصت های مغتنم نهایت بهره گیری به عمل آمده و آموزشهایی نظیر مهارتهای زندگی ، پیش از ازدواج و پس از ازدواج و ... با آداب عبادی و معنوی آمیخته شده ، تا دین مبین اسلام در همه ی مسائل و رفتارهای اجتماعی و خانوادگی افراد متجلی گردد.

در ادامه وی با اشاره به همکاری و هماهنگی مثبت سازمان تبلیغات اسلامی با اداره بهزیستی کاشان در برگزاری این کارگاه آموزشی ، نتیجه ی این تعامل معنوی را مثبت و سازنده برشمرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار