بیشترین ماموریت اورژانس فریدن امدادرسانی به بیماران داخلی است

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: بیشترین ماموریت‌های اورژانس در فریدن، امدادرسانی به بیماران داخلی بوده است.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: بیشترین ماموریت‌های اورژانس در فریدن، امدادرسانی به بیماران داخلی بوده است.

علیرضا قاسمی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: در سه ماهه اخیر بیشترین ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی غیر تصادفی بوده است و پس از آن ماموریت های تصادفی قرار داشت.

وی با بیان اینکه از ۴۱۲ ماموریت اورژانسی، ۲۶۲ ماموریت غیر تصادفی بوده و ۱۵۰ ماموریت، تصادفی گزارش شده است، ادامه داد: امدادرسانی به بیماران داخلی و پس از آن بیماران قلبی و مصدومان ناشی از سقوط و در مرتبه آخر امدادرسانی به مسمومین از گاز بیشترین ماموریت های غیر تصادفی را شامل می شود.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: در سه ماهه سوم امسال، ۳۴۷ بیمار و مصدوم پس از استفاده از خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی در فریدن، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و ۶۵ نفر به همت تکنسین‌های اورژانس به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی جمعیت شهرستان فریدن را ۵۳ هزار نفر دانست و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از دو پایگاه شهری و جاده‌ای، یک اتاق فرمان ۱۱۵ مشترک با شهرستان بویین و میاندشت و ۱۳ نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار