داورزنی: به اکثر اهداف‌مان در والیبال رسیدیم

محمدرضا داورزنی پس از پایان دوران ریاست بر فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی با تشکر از تمام اهالی والیبال و مسوولان گفت: به هیچ عنوان در والیبال گلخانه‌یی عمل نکردیم.

محمدرضا داورزنی پس از پایان دوران ریاست بر فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی با تشکر از تمام اهالی والیبال و مسوولان گفت: به هیچ عنوان در والیبال گلخانه‌یی عمل نکردیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی پس از پایان دوران ریاست بر فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی با تشکر از تمام اهالی والیبال و مسوولان گفت: به هیچ عنوان در والیبال گلخانه‌یی عمل نکردیم. من عملا کارم را با تمام توانم انجام دادم و خوشبختانه به تمامی اهدافی که در نظر داشتیم‌ به لطف همکارانم رسیدیم. از همه دوستان و هم‌فکران که در طول این ۱۱ سال به ما در رشد والیبال کمک کردند تشکر می‌کنم. یک خسته نباشید ویژه به اصحاب رسانه و نیز هیات‌های استانی می‌گویم.
او ادامه داد: این افتخارات بدون زحمات همه اهالی والیبال در سطح کشور میسر نمی‌شد. افتخارات اخیر در سطوح پایه در رقابت‌های جهانی و در رده بزرگسالان از طریق ظرفیت‌هایی است که در استان‌ها توسط مربیان دلسوز کشف شده که به دور از دوربین‌ها و تبلیغات زحمت استعدادیابی‌ها را کشیدند. برخی نقوص هم در لیگ و باشگاه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی بود. این انتقاد را قبول ندارم که در والیبال گلخانه‌یی عمل کرده‌ایم ما از بین هزاران نفر بازیکنان را انتخاب می‌کردیم و هم‌اکنون والیبال در کل کشور فراگیر است.
معاون وزیر ورزش افزود: به آقای ضیایی به خاطر تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال تبریک می‌گویم. ضیایی را ۳۰ سال است می‌شناسم و مطمئنا با همکاری و مساعدت هیات‌ها می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بیش‌تری باشیم.
داورزنی خاطرنشان کرد: من در هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال هستم و در کنار والیبال خواهم بود. از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم والیبال احساس شادی و شعف را همواره در دل مردم ایجاد کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار