هنرمند برجسته بین المللی مشاور افتخاری شهرداری منطقه یک کاشان شد

سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان گفت: ویم دلووی هنرمند برجسته بین المللی بلژیکی به سمت مشاور افتخاری شهرداری منطقه یک کاشان منصوب شد.

هنرمند برجسته بین المللی مشاور افتخاری شهرداری منطقه یک کاشان شد

اصفهان امروز:به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان گفت: ویم دلووی هنرمند برجسته بین المللی بلژیکی به سمت مشاور افتخاری شهرداری منطقه یک کاشان منصوب شد.

ویم دلووی(WIM DELVOYE) هنرمند برجسته بین المللی بلژیکی طی ابلاغی بعنوان مشاور (Consultant) سرپرست شهرداری منطقه یک کاشان منصوب شد.ویم دلووی (WIM DELVOYE) که در زمره هنرمندان شناخته شده اروپا در عصر حاضر محسوب می شود، در دیدار با سرپرست شهرداری منطقه یک کاشان بیان کرد: با توجه به علاقه شخصی که به ایران داشتم تحقیقات خود را در حوزه های تاریخی و فرهنگی شهرهای ایران آغاز کردم و از بین شهرهای شیراز، اصفهان و کاشان، علاقه ی مردم کاشان به احیای بافت تاریخی و ایده های نو و آینده نگری شهردار فرهنگی کاشان برایم بسیار جالب بود.

وی ضمن اشاره به اینکه درهر نشستی که با مدیران شهرداری داشته انرژی مثبت و خوبی را دریافت کرده است، ادامه داد: با توجه به علاقه ای که به بافت تاریخی کاشان دارم یک ملک با ارزش تاریخی در خیابان علوی خریداری و هم اکنون در حال طراحی این مجموعه هستم وبه زودی پروژه ساخت هتل سنتی با تکنولوژی مدرن با آیتم های نوین و متفاوت آغاز می شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان نیز با توجه به علاقه و انگیزه که در این هنرمند بین المللی مشاهده کرد طی ابلاغی وی را بعنوان مشاوره افتخاری شهرداری منطقه یک (ویژه تاریخی فرهنگی) منصوب کرد.

ویم دلووی با استقبال و قدردانی از سرپرست شهرداری منطقه یک به جهت اعتماد صورت گرفته بیان کرد: استعداد و پتانسیل بسیار بالایی در شهر زیبای کاشان وجود دارد و مطمئن هستم در زمانی نه چندان دور این شهر می تواند به سمتی حرکت کند که از شهر ونیز ایتالیا هم مشهورتر و توریست پذیرتر شود.

گفتنی است، ویم دلووی با اشتیاق و علاقه خاصی که به کشور ایران دارد، مجموعه آثاری مفهومی و بسیار پیچیده و پست مدرن همچون خودروی مازراتی، چمدان ها و بیل های خاتم کاری شده و غیره برگرفته از تفسیر خود از هنر و معماری ایرانی، شامل طرح گنبدهای باشکوه، گنجینه کاخ ها، مساجد پرنقش و نگار و همچنین با اقتباس از طرح های گوناگون فرش های مناطق مختلف ایران و به طور خاص از کاشان خلق کرده است و در سال 95 نیز در موزه هنرهای معاصر تهران آثار خود را در معرض نمایش قرار داده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار