محدودیت‌های ترافیکی همایش ۹ دی در اصفهان

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی برگزاری همایش ۹ دی در اصفهان و در محورهای منتهی به میدان انقلاب اعلام شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی برگزاری همایش ۹ دی در اصفهان و در محورهای منتهی به میدان انقلاب اعلام شد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی همایس ۹ دی در اصفهان اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی امروز در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس امروز محورهای شمال پل فردوسی به سمت کمال اسماعیل - میدان انقلاب، پل فلزی به سمت پل ابوذر - میدان انقلاب و مسیرهای میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب دارای محدودیت مطلق ترافیکی هستیم.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هر گونه تردد، توقف و پارک خودروها در مسیرهای اعلام شده از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم بزرگداشت ۹ دی ممنوع است، ابراز داشت: همچنین در مسیرهای خیابان پاسداران و ضلع شرقی و غربی چهارباغ به دلیل توقف اتوبوس‌ها در این دو خیابان اجازه توقف خودروهای دیگر را نمی‌دهیم .

وی با تاکید بر اینکه ضوری است که شهروندان با توجه به وضعیت آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان برای حضور در این مراسم از خودروهای حمل و نقل عمومی استفاده کنند، تصریح کرد: امروز نیز طرح زوج و فرد و برخورد با خودروهای فرسوده و فاقد معاینه فنی خودرو نیز با قدرت اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار