یحیی، قربانی اولین دبل برانکو در لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تراکتورسازی را در دیدارهای رفت و برگشت لیگ هفدهم شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تراکتورسازی را در دیدارهای رفت و برگشت لیگ هفدهم شکست دهد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و تیم پرسپولیس موفق شد ضمن ارائه یک بازی برتر، با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهد.

صدرنشین چهل امتیازی لیگ برتر که فصل جاری را با 3 پیروزی متوالی شروع کرده بود، در هفته اول از نیم فصل دوم نتوانست پیروزی مقابل فولاد را حفظ کند و به تساوی در اهواز رضایت داد. بدین ترتیب اولین فرصت شاگردان برانکو برای دبل کردن حریفان هفته گذشته از دست رفت و فولاد توانست در دقایق پایانی از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

پس از این اتفاق، پرسپولیسی ها فرصت برای رقم زدن اولین دبل فصل را در هفته دوم نیم فصل و در بازی امروز مقابل تراکتور جستجو می کردند که این بار برخلاف بازی قبلی، موفق به رسیدن به هدف خود شدند.

بازی خوب و حساب شده تیم پرسپولیس با عملکرد نه چندان جالب شاگردان گل محمدی همراه شد و با گلزنی علیپور و کامیابی نیا یک پیروزی نسبتا آسان و البته روحیه بخش را برای مدافع عنوان قهرمانی به ثبت رساند. در بازی رفت دو تیم هم که دوازدهم مردادماه برگزار شده بود، تیم پرسپولیس با گل های منشا و کامیابی نیا موفق به شکست تراکتور در تبریز شده بود.

برانکو و بازیکنانش این فرصت را دارند تا در بازی هفته آینده مقابل نفت تهران هم موفق به ثبت دبل دیگری شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار