آذری: بدون بودجه لازم بهتر است لیگ قهرمانان آسیا نرویم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بدون بودجه لازم بهتر است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم زیرا باعث آبروریزی بین‌المللی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بدون بودجه لازم بهتر است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم زیرا باعث آبروریزی بین‌المللی می‌شود.

سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در مورد پیروزی مقابل گسترش‌فولاد تبریز گفت: این برد را مدیون قلعه‌نویی، کادر فنی و بازیکنان هستیم. باید از قلعه‌نویی تشکر کنم. روزهای سختی را پشت سر گذاشت. باشگاه هم مرد و مردانه ایستاد تا از این روزهای سخت عبور کنیم. با اضافه شدن بازیکنان جدید مثل بختیار رحمانی و بازگشت 2-3 ستاره مصدوم تیم ذوب‌آهن یک بازی کاملا برتر را به نمایش گذاشت و در بازی با گسترش‌فولاد کاملا بر توپ و میدان مسلط بودیم و توانستیم به پیروزی که شایسته‌اش بود برسیم. گسترش‌فولاد هفته گذشته تیم پارس جنوبی را 2 بر صفر در خانه شکست داده بود و همین مسئله اهمیت این برد را برای ذوب‌آهن نشان می‌دهد که خارج از خانه به دست آمد. پس از آن هم ما 3 بازی در اصفهان داریم و نویدبخش روزهای خوبی است.

وی افزود: تمام تلاش ذوب‌آهن این است که برای پلی‌آف آسیا در روز 10 بهمن مقابل تیم هندی آماده کردیم تا بتوانیم به مرحله گروهی برسیم.

آذری در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته است ذوب‌آهن مظلوم‌ترین تیم لیگ است، اظهار داشت: بله در بازی با سیاه‌جامگان پنالتی ما را نگرفتند. گل صحیح مرتضی تبریزی مردود شد. بعد از سال‌ها که من در فوتبال مدیریت می‌کنم می‌بینم چنین اشتباهات سریالی داوران به ذوب‌آهن ضرر رسانده که احساس می‌کنم این مسائل به خاطر انگ اصفهان بودن است. هجمه‌هایی که ناجوانمردانه آغاز شده و اکنون شاهد آن هستیم که برخی اشتباهات داوری به تیم ما ضربه می‌زند. این مسائل نگران کننده است و تحت تاثیر جو ناجوانمردانه علیه اصفهانی‌ها به وجود آمده است. حداقل در 2-3 مسابقه از ناحیه داوری ضربه خورده‌ایم.

وی در مورد جذب سجاد شهباززاده از استقلال گفت:پاسخ تمام باشگاه‌هایی که از آنها بازیکن خواسته‌ایم را داریم. باشگاه استقلال اعلام کرد شهباززاده در لیست فروش نیست و دو بازیکن دیگر در لیست فروش دارد. ما هم به دنبال جذب 2 بازیکن دیگر هستیم تا تیم را تقویت کنیم. می‌دانیم که در نیم فصل جذب بازیکن خیلی سخت است زیرا اکثر بازیکنان با باشگاه‌ها قرارداد دارند.

وی با اشاره به تلاش باشگاه ذوب‌آهن برای آماده سازی زمین فولادشهر گفت: باشگاه ذوب‌آهن در چند جبهه در حال جنگیدن است. ما می‌خواهیم این زمین تا قبل از 10 بهمن برای بازی آماده شود. 2 روز پیش هم مهدی تاج رئیس محترم فدراسیون برای بازدید از فولادشهر آمد. این کار سختی است که ما باید در چند جبهه بجنگیم این در حالی است که بودجه باشگاه ذوب‌آهن کاهش پیدا کرده و امیدو.اریم این بودجه ترمیم شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه منظورش این است که به ذوب‌آهن هم مثل استقلال و پرسپولیس کمک شود، گفت: ما توقع نداریم که وزارت ورزش به ما کمک کند بلکه انتظار داریم وزارت متبوع‌مان و مجمع کارخانه به باشگاه ذوب‌آهن کمک کنند. زیرا کاهش 13-14 میلیاردی بودجه باشگاه ذوب‌آهن کار را برای ما سخت می‌کند. با کاهش این بودجه شرایط برای حضور در آسیا سخت می‌شود. بهتر است بدون بودجه لازم به آسیا نرویم زیرا باعث آبروریزی بین‌المللی خواهد شد. ذوب‌آهن سال‌ها به ورزش کشور خدمت کرده . قهرمان المپیک و قهرمان جهان تحویل این ورزشگاه داده است. در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کند و فقط به خاطر این نیست که با قهرمانی در جام حذفی یا لیگ برتر به آسیا رفته باشد.

وی در مورد شعار علیه قلعه‌نویی گفت: شما امسال چهره جدیدی از قلعه‌نویی را در ذوب‌آهن می‌بینید که بیشتر از همیشه بر روی کارش تمرکز دارد و بسیار آرام تر از همیشه است. حتی زمانی که متاسفانه عده‌ای محدود به او و حتی من حمله کردند. اما خوشبختانه قلعه‌نویی با تمرکز زیاد روی کارش برای موفقیت تیم تلاش می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار