تابش : وقتی کرانچار را ابقا کردیم یعنی از او حمایت‌ می‌کنیم

قائم مقام باشگاه سپاهان اظهار داشت: وقتی که کرانچار را ابقا کردیم قطعا از او حمایت خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان اظهار داشت: وقتی که کرانچار را ابقا کردیم قطعا از او حمایت خواهیم کرد.

به گزارش میزان، تیم فوتبال سپاهان برخلاف نیم فصل اول توانسته در یکی دو بازی اخیر عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد و روز گذشته هم موفق شد با ۴ گل پدیده را از پیش رو بردارد.

در همین راستا گفت‌وگویی با مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان انجام دادیم که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*به نظر سپاهان روند خوبی را در پیش گرفته و برنامه ویژه‌ای برای نیم فصل دوم لیگ دارد. نظر شما در مورد بازی روز گذشته چیست؟


در برابر پدیده بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالیم که در این مسابقه به پیروزی رسیدیم چرا که پدیده امسال یکی از تیم‌های خوب لیگ بود و توانستیم مقتدارنه این تیم را ببریم. متاسفانه در نیم فصل اول هم تیم ما خوب بازی می‌کرد اما نتیجه نمی‌گرفت و اینطور نبود که در نیم فصل اول هم بدباشیم.

*سپاهان در نیم فصل دوم لیگ چه تفاوتی با تیم نیم فصل اول خواهد داشت؟

تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است به هر حال در فهرست تیم ما چندین بازیکن از ساخته‌های آکادمی خود سپاهان هستند و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در ایران به این مقدار از محصولات آکادمی خود استفاده کند. در ترکیب تیم ما چند بازیکن حتی ۱۸ ساله دیده می‌شوند و به هر حال جوانگرایی تاوانی داشت که ما برای آینده برنامه ریزی کرده بودیم.

*تغییرات در کادرفنی تیم را چطور دیدید؟

به هر حال ما قنبری را به عنوان دستیار کرانچار انتخاب کردیم و مربی دروازه‌بان‌ها را هم عوض کردیم. به تغییراتی نیاز بود تا بتوانیم در حد نام سپاهان نتیجه بگیریم.

*بازیکنان خوب خارجی هم جذب کردید، نظرتان در مورد جذب این بازیکنان چیست؟

ما دو دروازه‌بان خوب جوان داریم که هم در تیم‌های ملی بازی می‌کنند هم با و جود سن و سال پایین حدود ۲ متر قد دارند و آینده دار هستند. در مورد جذب ابراهیم عالمه هم باید بگویم که از چند نفر که او را می‌شناختند در موردش نظرخواهی کردیم و فهمیدیم که او دروازه‌بان خیلی خوبی است، امیدواریم که او بتواند به تیم ما کمک کند.

*چند مهره هم در نیم فصل دوم به تیم شما اضافه شدند. نظرتان در مورد آنها چیست؟

همانطورکه گفتم می‌خواهیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم، خوشبختانه مهدی شریفی به تیم بازگشت که حضور او برای سپاهان می‌تواند مفید باشد. از طرفی حسن‌زاده دویدن را آغاز کرده و در آینده‌ای نزدیک به میادین باز خواهد گشت. حسنی دیگر بازیکن خوبی است که ما جذب کردیم و هفته آینده مجوز بازی او صادر خواهد شد، به اضافه یکی دو بازیکن دیگر. فکر می‌کنم که در نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات از دست داده در نیم فصل اول را جبران کنیم.

*چه تفاوت‌هایی میان تیم نیم فصل اول و دوم سپاهان وجود دارد؟

در نیم فصل او هم تیم ما از نظر فنی بد نبود، اما تلاش کردیم تا خواسته‌های سرمربی را تامین کنیم و تیم را تقویت کنیم تا نتایج خوبی بگیریم چرا که سپاهان قطعاً پتانسیل بالایی دارد.

*درمدتی که نتیجه نمی‌گرفتید صحبت‌هایی در فضای مجازی مطرح شده بود مبنی بر اینکه بازیکنان برای حضور محرم نویدکیا در سپاهان به عنوان سرمربی به نوعی کم کاری می‌کنند. شما این موضوع را قبول دارید؟

من که اصلاً چنین چیزی را ندیدم چون ما در مسابقات واقعا خوب بازی می‌کردیم و به نوعی حتی بد شانسی برخی اوقات مانع موفقیت ما می‌شد. من شاهد هستم که برخی اوقات که نتیجه نمی‌گرفتیم بازیکنان از ناراحتی حتی چند ساعت در رختکن می‌ماندند.

*اما جلسه اخیر نوید کیا و هراتیان رئیس هیئت فوتبال اصفهان به این شایعات دامن زد.

من اصلا از این جلسه خبر ندارم و اصلا نمی‌دانم که چه اتفاقی در آن افتاده است، اما وقتی که کرانچار را ابقا کردیم قطعا از او حمایت خواهیم کرد.

*هدف سپاهان در پایان فصل چیست؟

تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و با توجه به تغییرات صورت گرفته می‌خواهیم که امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم. تیم‌هایی که هوادار دارند قطعا به رتبه‌های بالای جدولی چشم دوخته‌اند. تیم ما هم به عنوان تیمی که ده قهرمانی در لیگ و حذفی دارد باید در رتبه‌های بالای جدول حضور داشته باشد تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

*چند بازیکن خارجی هم در نیم فصل از سپاهان جدا شدند، آیا این تیم ضرر مالی به خاطر این بازیکنان کرد؟

به هر حال همه اتفاقات با نظر سرمربی تیم صورت می‌گیرد ما با این بازیکنان تسویه کردیم و آنها سپس از ایران خارج شدند تا مشکلی برای تیم ما بوجود نیاید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار