سرمربی والیبال بانوان ذوب‌آهن: از بازی راضی نبودم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان در برابر تیم خوب آبنوس عملکرد خوبی داشتند اما از بازی بازیکنانم راضی نبودم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان در برابر تیم خوب آبنوس عملکرد خوبی داشتند اما از بازی بازیکنانم راضی نبودم.
عفت نصر در گفت‌وگو با تسنیم درباره دیدار تیمش برابر آبنوس تهران در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: تیم بازیکنان خوب تیم آبنوس از نظر تو‌پ‌گیری در دیدار برابر ما بسیار قوی عمل کردند، سرعت و قدرت باریکنان حریف در حمله سبب شد تا از هماهنگی خوبی بهره ببرند، اما با این وجود بازیکنان ما بسیار خوش درخشیدند.
وی درباره اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن به عملکرد داور در ست سوم افزود: اعتراض به داوری همیشه پیش می‌آید، بازیکن حریف خطایی روی تور مرتکب شد اما داور اعتقادی به خطای این بازیکن نداشت، تصمیم قطعی با داور بوده و بازیکنان باید مطیع درست یا غلط بودن آن تصمیم باشند.
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با بیان اینکه پیروزی دلیل بر این نیست که از بازیکنان خود راضی باشم، خاطرنشان: از عملکرد بازیکنان در این بازی راضی نبودم، تعدادی از بازیکنان تیم سرما خورده بودند که سبب ایجاد نوسان در طول بازی شد، تیم ما از نظر جسمانی، تکنیک و تاکتیک در وضعیت خوبی به سر می‌برد.
به گزارش تسنیم تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن، مدافع عنوان قهرمانی در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان با نتیجه 3 بر صفر آبنوس تهران را در خانه شکست داد تا همچنان با قدرت صدرنشین جدول بماند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار