استقبال گرم مردم از اکران عمومی "خانه کاغذی" در پردیس سینمایی چهارباغ

فیلم سینمایی "خانه کاغذی با استقبال گرم مردم اصفهان و با حضور مهدی پاکدل، تینا پاکران و مهدی صباغ‌زاده اکران شد.

فیلم سینمایی "خانه کاغذی با استقبال گرم مردم اصفهان و با حضور مهدی پاکدل، تینا پاکران و مهدی صباغ‌زاده اکران شد.
به گزارش تسنیم ، فیلم سینمایی "خانه کاغذی با استقبال گرم مردم اصفهان و با حضور مهدی پاکدل، تینا پاکران و مهدی صباغ‌زاده اکران شد.
تینا پاکروان تهیه‌کننده و بازیگر این فیلم در جمع دوستداران هنر هفتم با بیان اینکه سینما بدون حمایت مردم از بین می‌رود، اظهار داشت: هفظ و حراست از سینمای بخش خوصی تنها با حمایت و استقبال مردم زنده مانده است، اینکه مردم حمایت می‌کنند، انگیزه‌ای قوی برای تولید فیلم از سوی بخش خصوصی در سینمای ایران است.
وی با تقدیر از مردم اصفهان از استقبال از فیلم "خانه کاغذی" بیان کرد: خوشحال هستیم که مردم اصفهان از این استقبال کردند و این مایه افتخار و دلگرمی ما به عنوان فیلم‌ساز ایرانی است.
مهدی پاکدل، بازیگر فیلم "خانه کاغذی" نیز در این دیدار با مردم اصفهان گفت: از مردم خونگرم اصفهان بابت استقبال از فیلم "خانه کاغذی" تشکر می‌کنم این استقبال برای ما مایه دلگرمی بود زیرا برای ساخت آن زحمات زیادی کشیده شد.
به گزارش تسنیم، فیلم اجتماعی "خانه کاغذی" ساخته مهدی صباغ‌زاده روایت پدر و دختر روزنامه‌نگاری است که همپای هم کار می‌کنند و هیچ‌کدام به‌خاطر دیگری ازدواج نکرده‌اند. دختر در یک نشریه کار می‌کند و پدر هم بعد از مدتی دوباره دست به قلم می‌شود که پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، علیرضا کمالی، مهدی پاکدل، حسین پاکدل و ثریا قاسمی بازیگران این فیلم هستند.
خانه کاغذی در بخش رقابتی جلوه‌گاه شرق جشنواره پانورامای سینمای آسیا برای نخستین بار اکران شده بود که تاکنون جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است، شهروندان اصفهانی می‌توان در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان به تماشای این فیلم بنشینند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار