حاجی‌دلیگانی: مسؤولان باید مطالبات مردم را بشنوند

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان کشور باید پاسخگوی نیازها و مشکلات اقتصادی مردم مانند اشتغال، تورم، عدم رونق اقتصادی و... باشند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان کشور باید پاسخگوی نیازها و مشکلات اقتصادی مردم مانند اشتغال، تورم، عدم رونق اقتصادی و... باشند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: حماسه 9 دی احیای مجدد تفکر انقلابی بود که با حضور گسترده جوانان مومن و انقلابی و دیگر اقشار مردم به وقوع پیوست و با این حرکت خط بطلانی بر افرادی که دنبال ایجاد فتنه در کشور بودند، کشیده شد.

وی در ادامه با اشاره به تجمعات اعتراضی دیروز در برخی استان‌ها افزود: مسؤولان دولت و سایر مسؤولان کشور باید پاسخگوی نیازها و مشکلات اقتصادی مردم مانند اشتغال، تورم، عدم رونق اقتصادی و... باشند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات اقتصادی مردم درست است، گفت: البته مردم توجه کنند در این حقی که برای اعتراض نسبت به مشکلات اقتصادی دارند، باید مراقبت کنند برخی افراد اهل سوءاستفاده از این حرکات بهره‌برداری سیاسی نکنند چرا که دشمن در کمین است تا ملت را تهدید کند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: روزهای اول که تجمعات آغاز شد، این تجمعات ناظر به مشکلات و نیازهای اقتصادی بود ولی بعدا با توجه به اینکه این تجمعات توسط سایت‌های ضدانقلاب و کانال‌های خارج کشور مدیریت می‌شود دیگر از مطالبات اقتصادی فراتر رفته و هدف دیگری را دنبال می‌کنند.

وی در واکنش به موضع معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص ربط دادن تجمعات به منتقدان داخلی تصریح کرد: آقای جهانگیری فرافکنی کرده است و نباید این‌گونه موضع بگیرد چرا که وی مسؤولیت دارد و همزمان با معاون اولی رئیس‌جمهور، مسؤولیت ستاد اقتصاد مقاومتی را هم بر عهده دارد و باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به جز اعلام آمارهای ساختگی، آقایان باید کاری که انجام شده را بگویند چرا که اکثر شاخص‌ها تنزل پیدا کرده و این مشکلات دیگر به دولت قبل ربط ندارد، آقایان باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص نحوه عملکرد فرمانداران، عنوان کرد: مسؤولان باید به میدان آمده و مطالبات مردم را بشنوند و اگر مردم جلوی ساختمانی حضور پیدا می‌کنند باید حرفشان را شنید چرا که همه ما باید خدمت‌گزار آن‌ها باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار