خانه شمشیربازی اصفهان در غرب آسیا منحصر به فرد است

رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی بزرگسالان هفته گذشته در شهر یزد برگزار شد و در مجموع مسابقاتی خوب و برای اصفهان موفقیت‌آمیز بود.

رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی بزرگسالان هفته گذشته در شهر یزد برگزار شد و در مجموع مسابقاتی خوب و برای اصفهان موفقیت‌آمیز بود.

فرهاد رضایی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی بزرگسالان هفته گذشته در شهر یزد برگزار شد و در مجموع مسابقاتی خوب و برای اصفهان موفقیت‌آمیز بود.

وی افزود: در اسلحه فلوره انفرادی شروین طلوعی نایب‌قهرمان شد و امید زمانی و فرهاد مرادی نیز به مدال برنز دست یافتند و در بخش تیمی این اسلحه نیز با وجود آسیب‌دیدگی طلوعی در مسابقه فینال موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم؛ در بخش اپه انفرادی محمد رضایی، کاپیتان تیم ملی نشان طلا را بر گردن آویخت و تیم اصفهان نیز به عنوان دومی رسید.

رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم در اسلحه سابر نیز موفق به کسب مدال شویم و به هر حال در هر شهری بخشی از شمشیربازی قدرتمند کار کرده است اما در حال سرمایه‌گذاری در بخش سابر و به دنبال مربی در این اسلحه هستیم.

وی در خصوص افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان گفت: طبق قولی که به ورزشکاران شمشیربازی در اصفهان داده بودیم عمل کردیم و خانه شمشیربازی اصفهان آماده شده است و تمرینات در حال برگزاری است و به دنبال یک افتتاحیه با حضور مسؤولان کشوری هستیم.

رضایی تصریح کرد: این سالن شمشیربازی در غرب آسیا منحصر به فرد است و دارای 8 پیست مسابقه است و به منظور تمرین و مسابقه ساخته شده است؛ بهترین تجهیزات خریداری شده و 4 رختکن مجزا ایجاد شده است و فروشگاه شمشیربازی در کنار سالن وجود دارد.

رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: این خانه شمشیربازی دارای 3 سوئیت است که برای اسکان مربیان، داوران و ورزشکاران مناسب است؛ سالن شمشیربازی دارای تعدادی نقص از جمله نداشتن سکو تماشاگران است و پس از رفع کامل نواقص آماده میزبانی از مسابقات مختلف خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار