تلگرام خود را به‌روز کنید

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن ۴.۶ تلگرام می گذرد شب گذشته آپدیت جدید این اپلیکیشن با نام نسخه ۴.۷ منتشر شد.

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن ۴.۶ تلگرام می گذرد شب گذشته آپدیت جدید این اپلیکیشن با نام نسخه ۴.۷ منتشر شد.

به گزارش ایمنا، تلگرام برنامه پیام‌رسان موبایل که توانست خیلی سریع محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کند. تلگرام توانست با کنار زدن واتس اپ، وایبر و لاین به پیام رسان محبوب بسیاری از کشورها تبدیل شود. شاید دلیل اقبال زیاد کاربران به تلگرام قابلیت‌های ویژه این نرم افزار در رقابت با دیگر اپلیکیشن‌ها باشد. با توجه به داده‌های وب سایت "Appbrain"، در سال ۲۰۱۷، تعداد ۲۰ آپدیت برای تلگرام انتشار یافت که این باعث بالا رفتن قابلیت‌های تلگرام و افزایش محبوبیت این اپ شده است.

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به لحاظ امنیتی جایگاه خوبی دارد که به شما این امکان را می‌دهد چت خصوصی با دیگر کاربران ایجاد کنید، به این معنی که مکالمات کاملا رمزگذاری شده و ذخیره نمی‌شوند، یا در سرورهای تلگرام ذخیره نمی‌شود و علاوه بر اینکه می‌توانید با انتخاب ویژگی "خود تخریب" پیام‌هایتان را پاک کنید. به غیر از ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی، استفاده از چت گروهی، اشتراک فایل، اعلان‌های شخصی شده از دیگر قابلیت‌های این اپ است. در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن ۴.۶ تلگرام می‌گذرد شب گذشته آپدیت جدید این اپلیکیشن منتشر شد.

ویژگی‌های نسخه ۴.۷ تلگرام به‌شرح زیر است:

استفاده همزمان از چندین اکانت؛ این قابلیت که پیشتر در نسخه بتا دیده شده بود، این امکان را به کاربر می‌دهد تا سه شماره مختلف به اپلیکیشن اضافه کرده و به راحتی بین آن‌ها جا به جا شود. بنابراین دیگر احتیاجی به اینکه به صورت دستی از حساب خود خارج شوید و یک شماره جدید وارد کنید نیست. با توجه به گفته‌های تیم توسعه دهنده، در حالت عادی اعلان‌های هر سه اکانت به کاربر نشان داده می‌شود، اما از طریق تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید اعلان‌های مربوط به هر کدام را که خواستید قطع کنید.

پاسخ سریع‌تر به پیام‌ها؛ دومین ویژگی نسخه جدی تلگرام است. در گذشته اگر می‌خواستید به یک پیام جواب دهید، باید ابتدا روی آن کلیک می‌کردید و سپس گزینه Reply را انتخاب می‌کنید. حالا برای ریپلای کردن کافیست هر پیامی که می‌خواهید را به سمت چپ بکشید. البته این ویژگی در نسخه ۴.۶ برای iOS منتشر شده بود و به کمک ورژن ۴.۷ حالا کاربران اندرویدی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

تغییر تم اپلیکیشن؛ آخرین قابلیت جدید این نسخه تلگرام نیز مربوط به حضور تم برای ورژن iOS برنامه است و دارندگان آی دیوایس ها می‌توانند از میان چهار تم مختلف یکی را انتخاب کرده و رنگ جذاب تری به اپ خود ببخشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار