طاهری:هیچ درخواستی برای تیم ملی به صورت کتبی به باشگاه سپاهان داده نشده است!

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت:هنوز هیچ درخواستی به صورت کتبی از فدراسیون برای ما ارسال نشده است ولی شفاها در بیشتر خبرگزاری‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متوجه پیشنهاد کی‌روش به باشگاه شدیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت:هنوز هیچ درخواستی به صورت کتبی از فدراسیون برای ما ارسال نشده است ولی شفاها در بیشتر خبرگزاری‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متوجه پیشنهاد کی‌روش به باشگاه شدیم.
محسن طاهری در گفت‌وگو با فارس،‌در خصوص شرایط تیم سپاهان در نیم‌فصل دوم و اینکه در حال حاضر ناکامی‌های نیم‌فصل اول جبران شده است، گفت:‌قطعا واقف بودیم که تیم شرایط بهتری به دست می‌آورد. چرا که خیلی خوب بازی می‌کنیم. در بعضی بازی‌ها بدشانس بودیم. متاسفانه نتوانستیم نتایج مطلوبی کسب کنیم اما با توجه به این دو بازی که در ابتدای نیم فصل دوم انجام دادیم نشان می‌دهد تیم ما پتانسیل این را دارد که در جدول رتبه خوبی را کسب کند و با بازی‌های درخشان بازیکنان تیم می‌توان این امیدواری را داد که هواداران در پایان فصل رتبه خوبی را از سپاهان در جدول شاهد باشیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه با توجه به نتایج ضعیف سپاهان در نیم‌فصل دوم حمایت‌های لازم را از کرانچار و کادر فنی انجام دادید و به دنبال ثبات در این تیم بودید، گفت: همه جا ثبات می‌تواند نتیجه خوبی بدهد، ما به کادر فنی و بازیکنان تیم ایمان داشتیم ، خدا را شکر می‌کنم که اطمینان به کادر فنی نتیجه داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه درباره اینکه آیا به تیم سپاهان در نیم‌فصل دوم امیدوار هستید یا خیر؛ گفت: با این بازی که بچه‌ها تا اینجا انجام دادند، راضی هستم. بالاخره ممکن است اتفاقاتی صورت بگیرد نتایج مختلفی کسب کنیم اما من به بچه‌ها ایمان دارم و می‌دانم نتایجی را به دست می‌آوریم که باعث خوشحالی هواداران می‌شود.

وی در ادامه در خصوص بازی با پارس جنوبی جم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر،‌گفت: پارس بسیار تیم خوب و باکیفیتی است و نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم با توجه به شرایط روحی خوبی که داریم نتیجه خوبی در شهر جم به دست بیاوریم.

طاهری در ادامه در خصوص اینکه داوری در نتایج سپاهان تاثیرگذار بود یا خیر،‌گفت: راجع به این موضوع نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. چون داور ممکن است اشتباه کند مثل بازیکن در زمین فوتبال و سپس تصمیماتی بگیرد که یک تیم ضربه بخورد. امیدوارم داوران در ادامه بهترین تصمیمات را برای همه تیم‌ها در لیگ بگیرند.

مدیرعامل سپاهان در پایان در خصوص اینکه آیا از فدراسیون فوتبال درخواست کتبی برای پیشنهاد کی‌روش بابت حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی به باشگاه سپاهان ارسال شده است یا خیر، گفت: هنوز هیچ درخواستی به صورت کتبی از فدراسیون برای ما ارسال نشده است ولی شفاها در بیشتر خبرگزاری‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متوجه پیشنهاد کی‌روش و فدراسیون فوتبال شده‌ایم اما هنوز هیچ نامه‌ای رسما برای ما ارسال نشده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار