دشمن میخواهد با اختلاف افکنی به اهداف خود برسد

مراسم بزرگ داشت 9دی با حضورفرماندار شهرستان، دکتر ترکی نماینده مردم شهرستان های بویین میاندشت،چادگان،فریدونشهر و فریدن،اسکندری امام جمعه ،سایر مدیران دستگاه های اجرایی و با حضور گسترده مردم شهرستان بویین میاندشت در مصلی امام خمینی(ره) شهر بویین میاندشت برگزارشد.

به گزارش اصفهان امروز، مراسم بزرگ داشت 9دی با حضورفرماندار شهرستان، دکتر ترکی نماینده مردم شهرستان های بویین میاندشت،چادگان،فریدونشهر و فریدن،اسکندری امام جمعه ،سایر مدیران دستگاه های اجرایی و با حضور گسترده مردم شهرستان بویین میاندشت در مصلی امام خمینی(ره) شهر بویین میاندشت برگزارشد.


اسکندری امام جمعه شهرستان طی سخنانی گفت:

امام راحل فرمود انقلاب ما انفجار نور بود و افراد نمی توانند در زیر نور آفتاب عالم تاب ولایت فقیه کار خودشان را انجام دهند.به همین دلیل عده ای بدنبال فتنه گری هستند تا فضا را غبار آلود کنند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند و آن فتنه گری ها را در سال 88شروع کردند تا بتوانند به پرواز خفاش گونه خود ادامه دهند.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت:

فتنه ۸۸ را مردم خاموش کردند. اما دیده میشود فتنه های خاموش که آتش زیر خاکسترند فتنه هایی در عرصه های اقتصادی کشور، فتنه هایی در راه ناامید کردن کشور و دیگر فتنه ها.

ترکی نماینده مردم شهرستان های بویین میاندشت،چادگان،فریدونشهر و فریدن در سخنرانی مراسم بزرگداشت9دی طی سخنانی از حضور یکپارچه مردم شرف وانقلابی شهرستان بویین میاندشت که در این جلسه حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت:

فتنه88یک جنگ احزابی چند وجهی بود که همه شما بزرگواران از نزدیک دیدید و لمس کردید.

ایشان در ادامه اظهار داشت:

زنده نگه داشتن محرم و صفر و 9 دی به ما می خواهد بگوید که ما باید در میدان باشیم و از اعتقادات خود دفاع کنیم.

وی خطاب به مردم شهرستان گفت:

خیلی از افراد خواب دیدند ومی خواهند تا دوباره فتنه و فتنه های دیگر را طراحی کنند اما با همت شما مردم غیور و انقلابی در سراسر کشور نقشه آنها بر آب خواهد شد زیرا ما پشتیبان ولی فقیه هستیم و همیشه در میدان خواهیم بود و نمی گذاریم آسیبی به مملکتمان برسد.

در گذشته خیلی چیزها استفاده کردند، از یک سری کلمات ،تحریم ها و دیگر مسائل والان دشمنان با یک کلمه دیگر می خواهند به میدان بیایند.

اول اینکه استکبار جهانی می خواهد به مردم القا کنند که نظام اسلامی ناکارآمد است و در مسائل مدیریتی و اقتصادی مردم را نا امید کنند .

دوم با فساد هایی که به هر صورت در بدنه کشور بوده و هست آنها را میخواهند بزرگ جلوه دهند.

و سوم از همه آنها به اشکال مختلف استفاده کنند و تفرقه افکنی کنند بین ملت ، بین ملت و دولت، بین ملت و سران قوا، بین ملت و رهبری این طراحی جدیدی است که دشمنان انقلاب به دنبال آنها هستند .

سوء استفاده گری دشمنان از مطالبه گری به حق مردم را از دیگر مسائلی بود که ایشان مطرح کرد .

وی در ادامه اشاره ای به سخنان روز چهارشنبه مقام معظم رهبری داشت که فرمود:

دشمن میخواهد با اختلاف افکنی در کشور و نا امید کردن مردم به ویژه جوانان از اسلام و انقلاب به اهداف خود برسند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار