صف مطالبه گران معترض، از اغتشاش گران جداست

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اندازه کافی محکم است و قدرت برخورد با اغتشاش گران را نیز دارد چرا که چشم و گوش نظام به خوبی باز است و کسانی که به اموال عمومی ضربه وارد می‌کنند شرعا و قانونا مسئول هستند و حتما شناسایی خواهند شد و در زمان مناسب باید پاسخگوی کارهای خود باشند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اندازه کافی محکم است و قدرت برخورد با اغتشاش گران را نیز دارد چرا که چشم و گوش نظام به خوبی باز است و کسانی که به اموال عمومی ضربه وارد می‌کنند شرعا و قانونا مسئول هستند و حتما شناسایی خواهند شد و در زمان مناسب باید پاسخگوی کارهای خود باشند.
محسن کوهکن با اشاره به برپایی چند تجمع مردمی در تهران و برخی دیگر از شهرهای که کشور که به اغتشاش کشیده شد اظهار داشت: افرادی هستد که به دلیل مشکلات اقتصادی و یا صحبت‌هایی که برخی مسئولان مطرح می‌کنند تلاش می‌کنند انتقادات خود را به گوش مسئولان برسانند و این مسئله نیز در گذشته سابقه داشته و در دولت‌های مختلف پیش ‌می‌آمد که مردم اعتراضات خود را در قالب تجمع در محلی مطرح می‌کردند و هیچ اشکال و ایرادی نیز بر آن وارد نیست.

وی افزود: البته کسانی که چنین اعتراضاتی را دارند به نکته‌ای حساس باید توجه داشته باشند که به هرجهت دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی که بیش از سی و چند سال به روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به مردم و انقلاب هستند امروز نیز هوشیارانه این حرکت‌ها را رصد کرده تا از هر حرکت به نفع خود استفاده کرده و آن را تحریف کنند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نخستین پیام و درخواست ما از این مردم هوشیاری و دقت است تا هر کاری را در قالب انتقاد انجام می‌دهند زمینه سوءاستفاده دشمنان را مهیا نکنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مردم ایران اسلامی چه در دوران مبارزات خود با رژیم منحوس گذشته و چه در دوران جنگ تحمیلی پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

کوهکن بیان کرد: کم نیستند مردمی که با خدا معامله کرده و به دلیل اعتقاداتشان همه سختی‌ها را تحمل کردند تا کوچکترین خدشه‌ای به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشود. جانبازان دفاع مقدس از آن دسته‌اند که سلامتی خود را برای حفاظت از نظام هدیه دادند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز به تحریک کشورهای غربی و صهیونیست‌ها تعداد محدودی در قالب گروه‌های 100 تا 200 نفره در شهری که 10 میلیون جمعیت دارد به خیابان‌ها آمده، شیشه آمبولانسی را شکسته و خودرو آتش نشانی را در مسیری سرازیر می‌کنند و سبب کشته شدن نوجوانی 13 ساله و فردی میانسال می‌شوند و پس از آن وانمود می‌کنند مسئله امنیتی بوده طبیعی است که در مرحله نخست قشر عظیم مردم با بصیرت ایران تحمل می‌کنند، صبر و متانت به خرج می‌دهند تا ببیند نظام با این گونه حرکات چگونه برخورد خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه مردم احساس کنند که خود باید به صحنه بیایند، همان گونه که در 9 دی 1388 در صحنه حضور پیدا کردند امروز نیز مردم به‌صورت خودجوش به میدان خواهند آمد. همان طور که یکی، دو شهر از شهرهای کشور از جمله زنجان مردم با بصیرت به صحنه آمدند و علیه اینگونه اقدامات شعارهای انقلابی سر دادند.

وی افزود: تجربه چندین ساله پس از انقلاب نیز برای این گونه افراد باید عبرت شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی نیست که با این گونه حرکات و با به آتش کشیدن چند بانک و اموال عمومی متزلزل شود.

کوهکن تصریح کرد: پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اندازه کافی محکم است و قدرت برخورد نیز با اغتشاش گران دارد چرا که چشم و گوش نظام به خوبی باز است. کسانی که به اموال عمومی ضربه وارد می‌کنند شرعا و قانونا مسئول هستند و حتما شناسایی خواهند شد و در زمان مناسب باید پاسخگوی کارهای خود باشند.

وی ادامه داد: آنچه که در این چند روزه بنده مشاهده کردم آن است که توده مردم نظاره‌گر هستند و حتی از نظام درخواست می‌کنند که با این گونه حرکت‌ها برخورد کنند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این افراد قلیل نباید به خط دهی‌های آن طرف مرزها توجه داشته باشند چرا که آنها هیچ‌گاه دوستان مردم و ملت ایران نبوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این افراد به نصایح بزرگتر‌ها گوش فرا دهند و سعی نکنند مسائل را به خشونت بکشانند تا خدایی ناکرده نظام به دنبال مطالبه مردم مجبور به برخورد با اغتشاش‌گران شود.

کوهکن با اشاره به وضعیت شهرستان لنجان گفت: در شهرستان مطلب خاصی نبود و ما نیز تجربه قبل از انقلاب، تجربه دوران انقلاب و حرکت‌های پس از انقلاب را داریم و امروز نیز به میزان کافی اطلاعات لازم را در اختیار داریم تا با تحلیل صحیح، حقیقت مسائل را به مردم ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم این افراد قلیل نیز به عنوان یک برادر بزرگتر نصحیت ما را بپذیرند که خود را به زحمت و دردسر نینداخته و بدانند اگر حرفی برای اعتراضات وجود داشته باشد گوش مسئولان برای این سخنان شنواست. اما اگر بخواهند از دریچه خشونت وارد شوند انتظار نداشته باشند تا انتها مسئولان نظام این روند را تحمل کنند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید نیروی انتظامی و بسیج را تحسین کرد چرا که اساس کار خود را بر نهایت صبر پیرامون این گونه حرکات قرار داده‌اند مگر آنکه این افراد وضعیت را به جایی برسانند که آسیب به مردم و اموال مردم برسد که در آن زمان مجبور به برخورد هستند.

وی گفت: مردم شهرستان لنجان نیز آنقدر فهیم و بصیر بوده و هستند که مسائل را به درستی تحلیل کنند و قطعأ در صورت نیاز به میدان آمده و جواب اغتشاش‌گران را خواهند داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار