جدال سخت بانوان ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر والیبال

بلند قامتان ذوب‌آهن در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان در هفته پنجم به مصاف پیکان تهران می‌روند.

بلند قامتان ذوب‌آهن در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان در هفته پنجم به مصاف پیکان تهران می‌روند.
به گزارش تسنیم، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن پر افتخارترین تیم لیگ‌برتر والیبال در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان به مصاف تیم پیکان‌ تهران، صدرنشین این رقابت‌ها می‌رود.
شاگردان فریبا صادقی با توجه به استراحت در هفته سوم، هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارند، مصاف این 2 تیم صاحب‌ نام بسیار سخت و نفس‌گیر است، ذوب‌آهن برای باز پس گیری صدر جدول نیاز به برد این دیدار داشته و در آن‌سو پیکان نیز برای باقی‌ماندن در صدر جدول و بیش‌تر شدن اختلاف امتیاز خود با سایر تیم‌های لیگ‌برتر محکوم به برد در این دیدار است.
بلند‌قامتان ذوب‌آهن از بازیکنان صاحب‌ نامی همچون ندا چملانیان و مهرنوش شیخی در ترکیب خود بهره می‌برند و همچنین بهره‌گیری از مربیان با تجربه مانند فریبا صادقی و عفت نصر، امیدوارانه و به همراه دیگر بازیکنان آماده و با انگیزه خود به دیدار حریف می‌روند.
ذوب‌آهنی ها به غیر از تعداد برخی بازیکنان، حدود 10 سال می‌شود که در کنار یکدیگر بوده و یکی از دلایل موفقیت تیم ذوب‌آهن را می‌توان حفظ بازیکنان قدیمی و با سابقه خود دانست.
تیم والیبال دختران ذوب‌آهن تاکنون یک ست را نیز به حریفان خود واگذار نکرده و همه مسابقات خود را با اختلاف امتیاز بالا و با اقتدار به پایان رسانده‌، در آن ‌سو نیز دختران تیم پیکان هر 4 بازی خود را با برتری 3 بر صفر پیروز شد‌اند.
درحال حاضر تیم والیبال ذوب‌آهن با 3 برد، یک استراحت و کسب 9 امتیاز در رده دوم رده‌بندی و نیز تیم پیکان تهران با 4 برد و کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
برنامه هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:
پنج‌شنبه 14 دی
پیکان تهران _ ذوب‌آهن اصفهان
سالوت تهران _ بهنمیر مازندران
آبنوس تهران _ نماینده تهران
شهرداری تبریز در این هفته استراحت می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار