مدایم زاده: به دنبال جذب دو بازیکن هستیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با اشاره به مشکلاتی که رسانه‌های ورزشی اصفهان به ویژه عکاسان از ابتدای فصل داشتند، گفت: متاسفانه یکی از بازوان توانمند و تأثیر گذاری که سال گذشته در کنار فوتبال بانوان بود را امسال از دست دادیم و مسایلی مطرح شد که اجازه حضور عکاسان آقا را نداد، اگر به دنبال دیده شدن و پیشرفت هستیم باید این موضوعات را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با اشاره به مشکلاتی که رسانه‌های ورزشی اصفهان به ویژه عکاسان از ابتدای فصل داشتند، گفت: متاسفانه یکی از بازوان توانمند و تأثیر گذاری که سال گذشته در کنار فوتبال بانوان بود را امسال از دست دادیم و مسایلی مطرح شد که اجازه حضور عکاسان آقا را نداد، اگر به دنبال دیده شدن و پیشرفت هستیم باید این موضوعات را حل کنیم.
مژگان مدایم زاده در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: امسال با جذب بازیکنانی که داشتیم از نظر فنی عملکرد خوبی نسبت به سال گذشته داشتیم و هدف گذاری که ما برای تیم در پایان نیم فصل نخست ترسیم کرده بودیم حداقل قرار گرفتن در جمع 5 تیم برتر بالای جدول بود که در این میان مسائل و مشکلاتی به وجود آمد که ما را از این هدف دور کرد. اشتباهات داوری و مصدومیتهایی که ناخواسته و غیر پیش بینی شده بود موضوعاتی بود که ما را از این هدف جدا کرد.
وی ادامه داد: مصدومیت زهره کووایی دروازه اصلی تیم در ابتدای فصل و دو بازیکن دیگر موجب شد که در 3 بازی ابتدایی فصل نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. البته مصدومیت کووایی موجب شد دروازه بانی جوان و جویای نامی را به فوتبال اصفهان و کشور معرفی کنیم که در آینده نام او را زیاد خواهید شنید. قرار گرفتن در رده ششم با توجه به مسایلی که گفته شد فکر می‌کنم جایگاه بدی نباشد البته با تمرینات و تغییراتی که خواهیم داشت تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم به دنبال جبران امتیازات از دست رفته باشیم و بتوانیم در پایان فصل جایگاهی درشان نام و اعتبار ذوب آهن به دست آوریم.

به دنبال جذب بازیکن هستیم
وی افزود: خوشبختانه در ذوب آهن مدیرعاملی در رأس قرار دارد که نگاه بسیار مثبتی به ورزش بانوان دارد و همچنین دیگر اعضا باشگاه ذوب آهن. این مساله موجب شده تا بتوانیم بازیکنان خوبی را امسال به خدمت بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیم فصل دوم با توجه به نقاط ضعفی که داشتیم به دنبال جذب دو بازیکن هستیم که در صورتی که شرایط تیم اجازه دهد و موافقت شود دو بازیکن در نیم فصل دوم به ما اضافه می‌شوند.وی ادامه داد: از نظر فنی بازیکنی از ما جدا نمی‌شود اما دو بازیکن بنا به دلایل شخصی و خانوادگی درخواست جدایی داده‌اند که هنوز موافقت نشده است و به دنبال انتخاب جایگزین برای آنها هستیم که در صورتی که این مساله محقق نشد برای رفع مشکلات آنها هستیم باید فکر شود البته این بازیکنان از تیم اصلی نیستند.

بها دادن به بازیکنان و مساله داوری نکات مثبت و منفی نیم فصل اول

مدایم زاده در خصوص نکات مثبت نیم فصل نخست لیگ برتر امسال گفت: بها دادن بیشتر به فوتبال بانوان یکی از نکات مثبت لیگ امسال بود که موجبات رشد و پیشرفت بازیکنان را فراهم می‌کند. جدای از این مساله امسال شاهد رشد و بالا رفتن سطح کمی و کیفی تیم‌های حاضر در لیگ بودیم. این اتفاق خوشایندی است که موجب افزایش رقابت بین تیم‌ها برای قرار گرفتن در جمع مدعیان شده و مشخص نیست قهرمان لیگ چه تیمی می‌شود موضوعی که فصل گذشته تا حدی مشخص بود اما امسال نتایج قابل پیش بینی نیستند.
وی اشتباهات داوری را یکی از نکات پررنگ منفی لیگ عنوان کرد و ادامه داد: درست است که از ناحیه اشتباهات داوری در نیم فصل اول ضربه‌های بدی متوجه تیم ما شد اما باید به این نکته اشاره کنم که باید به داوران کمک کنیم، چرا که آنها فضایی برای انجام آزمون و خطا بیشتر ندارند. لیگ برتر تنها جایی است که آن‌ها می‌توانند، قضاوت کنند که البته با شروع مسابقات لیگ دسته یک و دو و همچنین جوانان فرصت‌های بیشتری در اختیار داوران برای کسب تجربه می‌شود.وی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت داوری ما دست کمی از برخی از بازیکنان ندارد. داوران ما بعد از اتمام لیگ به نوعی با فوتبال خداحافظی کرده و دوباره یک هفته قبل از بازی به فوتبال برمی گردند که نباید اینگونه باشد کمیته داوران با برگزاری کارگاهها و کلینک های داوری می‌تواند به آماده بودن داوران کمک کند.

عکاسان به دنبال ثبت صحنه‌های جذاب هستند، نه موضوعات دیگری ...
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: متاسفانه یکی از بازوان توانمند و تأثیر گذاری که سال گذشته در کنار فوتبال بانوان بود را امسال از دست دادیم و مسایلی مطرح شد که اجازه حضور عکاسان آقا را نداد، اگر به دنبال دیده شدن و پیشرفت هستیم باید این موضوعات را حل کنیم.وی ادامه داد: بهرحال این مساله همیشه بوده و بانوان هیچ گاه بدون دغدغه نبوده‌اند و ورزش بانوان همیشه زیر ذره بین‌هایی بوده که شاید ضرورتی نداشتند. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید این مشکلات را حل کنیم وبه دنبال راهکارهایی مناسب برای بهتر دیده شدن باشیم نه بستن راههایی که وجود دارد. اما اگر می‌خواهیم فقط نامی از ورزش بانوان باشد مساله دیگری است.
مدایم زاده تاکید کرد: مساله ممنوعیت ورود آقایان عکاس همانند مخالفت با فوتبال بانوان در گذشته بود که با تغییر نگاه موجب شده تا امروز در این جایگاه خوب و رو به رشد باشیم در خصوص وضعیت رسانه و عکاسان نیز وضع به همین گونه است اگر مثبت فکر کنیم و بدانیم که آنها بر اساس رسالتی که دارند تنها به دنبال ثبت صحنه‌های جذاب و دیدنی بازی هستند برای کمک به ورزش بانوان در جهت جذب مخاطب و اسپانسر نه موضوعات دیگری، شاید دیگر به این تصورات غلط فکر نکنیم.
وی در خصوص دربی فوتبال بانوان اصفهان در هفته نخست دور برگشت تاکید کرد: با تمام قوا و نیرو میزبان تیم خوب و مدعی سپاهان خواهیم بود و امیدوارم تماشاگران خوب و زیادی به ورزشگاه بیایند و یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند را از دو تیمی شاهد باشیم که فوتبال را خوب و فنی به نمایش می‌گذارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار