آغاز فروش وان‌پلاس 5T

شرکت وان پلاس در سال 2017 از دو گوشی هوشمند وان پلاس 5 و وان پلاس 5T رونمایی کرد. بعد از مدتی شاهد معرفی نسخه قرمز رنگ وان پلاس 5T توسط این شرکت بودیم.

آغاز فروش وان‌پلاس 5T

وبسایت کلیک - محمد قریشی: شرکت وان پلاس در سال 2017 از دو گوشی هوشمند وان پلاس 5 و وان پلاس 5T رونمایی کرد. بعد از مدتی شاهد معرفی نسخه قرمز رنگ وان پلاس 5T توسط این شرکت بودیم.

در 28 نوامبر سال 2017 شرکت وان پلاس از نسخه جدیدی از گوشی هوشمند وان پلاس 5T (گوشی وان پلاس 5T چه فرقی با OnePlus 5 دارد؟) در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس وان پلاس، با رنگ قرمز گدازه ای معرفی شد.




تا امروز تنها نسخه مشکی رنگ این گوشی برای خرید در دسترس بود، حال کاربران چینی قادر به تهیه نسخه قرمز رنگ وان پلاس 5T هستند. هم اکنون این نسخه در سایت رسمی وان پلاس برای کشور چین موجود است.

با وجود بهره مندی این دستگاه از رنگ زیبا و جذاب قرمز، قیمت آن تفاوتی با نسخه مشکی رنگ وان پلاس 5T ندارد. نسخه قرمز رنگ وان پلاس 5T تنها در بالاترین نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و هزینه ای برابر با 3499 یوان از کاربر طلب می کند.

طراحی نسخه قرمز رنگ وان پلاس 5T تفاوتی با نسخه مشکی آن ندارد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.01 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و از نسبت صفحه به بدنه 80.5 درصد بهره می برد. لبه های نمایشگر این مدل خمیدگی بسیار کمی دارد.


قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین می کند. وان پلاس 5T همانند وان پلاس 5 از دوربین دوگانه بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری 3300 میلی آمپری، پشتیبانی از دو سیمکارت، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. وان پلاس 5T از شارژ سریع DASH پشتیبانی می کند که سرعت شارژ بسیار بالایی را در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد.

در حالی که نسخه قرمز رنگ وان پلاس 5T هم اکنون تنها در کشور چین عرضه می شود، گزارشات به آغاز فروش این نسخه از تاریخ 26 ژانویه در کشور هند اشاره دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار