باران مهمان اصفهان خواهد شد

کارشناس هواشناسی گفت: برای روز شنبه و یکشنبه بارش برف و باران را پیش‌بینی می‌کنیم و به احتمال بسیار زیاد شهرستان اصفهان نیز شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: برای روز شنبه و یکشنبه بارش برف و باران را پیش‌بینی می‌کنیم و به احتمال بسیار زیاد شهرستان اصفهان نیز شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

حسن خدابخش امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت آب و هوای استان و شهرستان اصفهان طی روزهای آینده، اظهار کرد: طی امروز و فردا خبر خاصی نیست و شرایط امروز پایدار است اما اطلاعیه در خصوص وضعیت جوی روزهای شنبه و یکشنبه صادر شده است.

وی با بیان این که از ساعات پایانی روز جمعه شرایط ناپایداری وارد استان اصفهان می‌شود، بیان کرد: از سمت غرب استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود و برای روز شنبه و یکشنبه بارش برف و باران را پیش‌بینی می‌کنیم و به احتمال بسیار زیاد شهرستان اصفهان نیز شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با بیان این که بیشتر بارش‌ها در نواحی غربی، شمالی و جنوب غربی متمرکز است، عنوان کرد: بیشینه دما در اصفهان حداکثر به درجه 12 نزدیک خواهد شد و برای فردا نیز در سردترین ساعات، 5 درجه زیر صفر را تجربه خواهد کرد.

وی ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان، خوروبیابانک با دمای 15 درجه بالای صفر و سردترین نقطه استان نیز بوئین میاندشت با دمای 13 درجه زیر صفر خواهد بود و از روز یکشنبه تا چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

خدابخش در پایان خاطر نشان کرد: این سامانه بارشی روزهای شنبه و یکشنبه، مهمان استان اصفهان خواهد بود و البته روز دوشنبه نیز به صورت ضعیف‌تر خودنمایی خواهد کرد و سه‌شنبه نیز اصفهان را ترک خواهد کرد، وزش باد شدید پیش‌بینی نشده است اما روز جمعه نواحی غربی باد نسبتاً شدید را خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار