مسئولان هر آنچه می‌توانند برای مردم هزینه کنند

امام جمعه باغبادران گفت: از فرماندار شهرستان لنجان و مسئولان بخش باغبهادران به طور جدی می‌خواهم پی گیر وضعیت اب اشامیدنی شهر باغبادران باشند چراکه روند این پروژه کند شده است.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران اظهار داشت: روز یکشنبه سالروز اجراى توطئه استعمارى كشف حجاب به‏دستور رضاخان پهلوى (١٣١٤ ه.ش) بعد از سفر به ترکیه است و رضاخان پس از دیدار با اتاتورک تصمیم اجرای این توطئه را گرفت و در مسیر رسیدن به اهداف شوم خود جنایات متعددی را انجام داد اما نتواست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی افزود: در واکنش به این سیاست، روحانیون و مردم مسلمان در هر نقطه‌ای از ایران به مخالفت برخاستند، ولی در این ماجرا روحانیون و مردم مشهد پیش قدم‌ شدند و قیام شکوهمندی را در دل تاریخ مبارزاتی ایران به ثبت رساند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: علما و روحانیون مشهد تصمیم گرفتند با این حرکت رضاخان مقابله کنند و بر همین اساس باید گفت قیام مسجد گوهرشاد و اتفاقات پس از آن نشان داد مردم بر روی اعتقادات خود هستند.

وی ادامه داد: واقعۀ مسجد گوهرشاد در تاریخ تحولات معاصر به رویداد پراهمیت سیاسی اعتقادی تبدیل شد و در حافظۀ تاریخی مردم ایران جای گرفت.

فرهنگ با اشاره به فرا رسیدن سالروز ترور و شهادت احمدى‏روشن گفت: شهید احمدی روشن و دیگر شهدای هسته‌ای و دانشمندان جوان ما از نسل جوانان بعد از انقلاب هستند که تحولی اساسی را در راستای ناامید کردن جبهه کفر در رسیدن ایران به قله‌های رفیع فن اوری رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تاب که تحمل حرکت جهادی شهید احمدی روشن را نداشت، ایشان را به شهادت رساند، و اگر چنانچه مسئولان امروز کشور دم از مذاکره می‌زنند به خاطر دستاوردهایی بود که احمدی روشن‌ها از خود به جای گذاشتند.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد: نباید فراموش کرد دشمن برای اجرایی کردن برجام ، افرادی همچون احمدی روشن را که جهاد علمی را در کشور پایه‌گذاری کرده بودند را به شهادت برساند و ما باید از این دستاورد به خوبی نگهداری می کردیم اما متاسفانه با مذاکره دشمن را جسور کردیم و مقداری از این فعالیت‌ها را در مذاکرات به باد فنا دادیم.

وی در پایان با اشاره به نبود آب شرب تصفیه در بخش باغبهادران گفت : من یک بار دیگر از فرماندار شهرستان لنجان و مسئولان بخش باغبهادران به طور جدی می‌خواهم پی گیر وضعیت اب اشامیدنی شهر باغبادران باشند چراکه روند این پروژه کند شده است.

فرهنگ با اشاره به اینکه مسئولان هر آنچه می‌توانند برای مردم هزینه کنند، تاکید کرد: باید فکری اساسی برای اجرای این پروژه بشود هر چند فرماندار شهرستان لنجان در نامه‌ای اعلام کردند اقداماتی در حال انجام است ولی این برای ما قانع کننده نیست باید اقدامی اساسی انجام گیرد، شهر باغبادران را مثل شهر خودتان بدانید فکر کنید خودتان اینجا زندگی می کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار