آخرین خبر از بدهکار 500 میلیاردی صندوق فرهنگیان

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آخرین وضعیت پرداخت بدهی، بدهکار ۵۰۰ میلیارد تومانی این صندوق را تشریح کرد.

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آخرین وضعیت پرداخت بدهی، بدهکار ۵۰۰ میلیارد تومانی این صندوق را تشریح کرد.
اسدالله عباسی سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌و‌گو با تسنیم، با بیان اینکه گزارش این تحقیق و تفحص تدوین و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است، گفت: زمان قرائت این گزارش در صحن علنی پارلمان باید از سوی هیئت‌رئیسه تعیین شود.
وی با تاکید بر اینکه تخلفات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان احصا و به قوه قضائیه ارجاع شده است، ادامه داد: قوه قضائیه نیز در حال رسیدگی به این پرونده است، البته در روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نیز قوه قضائیه همکاری‌های لازم را با مجلس داشت.
سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای پرداخت بدهی 500 میلیاردی یکی از متهمان صندوق ذخیره فرهنگیان که به کشور آلمان متواری شده است، گفت: در حال حاضر وکیل این فرد در جهت پرداخت بدهی‌ها به صندوق، پیگیر موارد است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: هنوز قیمت‌گذاری کارشناسانه بر روی اموال این فرد انجام نگرفته است، این فرد در ایران اموالی دارد و هنوز این اموال قیمت‌گذاری نشده و قوه قضائیه در حال حاضر مشغول بررسی روی این اموال است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار