گام‌های مسئولانه برای فرزندان این سرزمین

خواستیم تا کودک کار را فارغ از نژاد، مذهب، ملیت، قومیت، تنها به‌عنوان انسانی که در آموزه‌های دینی‌مان، دارای کرامت انسانی است، یار و یاور باشیم. دست در دست هم ‌نهادیم و خانه‌ی مهری بنا کردیم تا کمک کنیم کودکان کار شهرمان، دنیایی رنگین و نه سیاه‌وسفید داشته باشند.

گام‌های مسئولانه برای فرزندان این سرزمین

اصفهان امروز/ پروانه زینلی: روزهایمان با آرزوی کمک به همنوع و یافتن راهی برای خدمت به محرومان می‌گذشت... تا اینکه تلألوی چشمان معصوم کودک کاری ما را وارد این حیطه کرد... و خدا خواست تا کودکان محروم سرزمین مان را دریابیم، او که کودکی‌اش در بارش سیل‌آسای مسئولیت‌های نابهنگام، گم‌شده بود...

ساده بگوییم، دست در دست یکدیگر دادیم تا باری از دوش جامعه‌ی خود برداریم. تا کمک کنیم کودک محروم امروز، انسان موفق و سربلند فردا باشد.

خواستیم تا او را فارغ از نژاد، مذهب، ملیت، قومیت، تنها به‌عنوان انسانی که در آموزه‌های دینی‌مان، دارای کرامت انسانی است، یار و یاور باشیم. دست در دست هم ‌نهادیم و خانه‌ی مهری بنا کردیم تا کمک کنیم کودکان کار شهرمان، دنیایی رنگین و نه سیاه‌وسفید داشته باشند تا در سایه امنیت و آرامش، الفبای موفقیت را بیاموزند و برای فردای خود و جامعه‌شان مفید باشند، چراکه ساختن فردای جامعه‌ی ما درگرو پرورش شایسته‌ی فرزندان امروز سرزمین مان است و این مهم، به دست «من» میسر نیست... باید «ما» شد و باید مسئولانه در این ورطه گام نهاد.

من، تو و او، «ما» خواهیم شد و آینده‌ی جامعه‌ی خود را با پرورش نسلی خودباور و آگاه، به‌روشنی خواهیم ساخت.

به امید آن روز...

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار