بعدازظهر امروز آسمان اصفهان برفی می شود

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بعدازظهر امروز آسمان اصفهان برفی می شود و از فردا دمای استان ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بعدازظهر امروز آسمان اصفهان برفی می شود و از فردا دمای استان ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت شرایط ناپایدار جوی تا اواسط روز دوشنبه در استان است.

وی با بیان اینکه بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان برای ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود، افزود: همچنین برای مناطق مرکزی، شمال شرق و شمال استان نیز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بارش‌ها در همه نقاط استان اصفهان تا ظهر فردا پایان می‌یابد، اضافه کرد: فردا در مناطقی که بارش پیش‌بینی می‌شود احتمال وقوع مه در گردنه‌ها و نقاط مرتفع استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سامانه پایدار جوی بعد از ظهر فردا و از سمت شرق از استان اصفهان خارج می‌شود، ابراز کرد: بر این اساس امروز و فردا شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود که این روند تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

از روز چهارشنبه میانگین دمای استان روند افزایشی می‌یابد

خدابخش با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۵ تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: از روز چهارشنبه میانگین دمای استان روند افزایشی را در پیش می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا ساعتی دیگر نیز بارش برف در شهر اصفهان پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: البته حجم بارش برف در این شهر کم خواهد بود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد، ادامه داد: دمای هوای این شهر در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای هوای ۱۴ درجه سانتی‌گراد در گرم‌ترین ساعات گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، افزود: همچین بویین میان دشت نیز صبح فردا در سردترین حالت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

خدابخش همچنین به افزایش آلاینده‌های موجود در هوای شهر اصفهان از روز سه شنبه در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: برای روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه زمینه افزایش آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار