شمس: متاسفانه هیچ حامی مالی وجود ندارد

سرمربی تیم بسکتبال هیئت استان اصفهان با انتقاد از نبود اسپانسر برای حمایت از تنها تیم استان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور گفت: متاسفانه هیچ حامی مالی وجود ندارد و هیئت با تمام توان تنها حامی تیم است که البته در جاهای بسیاری دستش خالی است.

سرمربی تیم بسکتبال هیئت استان اصفهان با انتقاد از نبود اسپانسر برای حمایت از تنها تیم استان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور گفت: متاسفانه هیچ حامی مالی وجود ندارد و هیئت با تمام توان تنها حامی تیم است که البته در جاهای بسیاری دستش خالی است.
حمیدرضا شمس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر از نظر جایگاه فنی موقعیت خوبی داریم، بعد از بازی‌های دور مقدماتی توانستیم به عنوان دوم گروه به دور پلی آف راه پیدا کنیم و جمعه در مقابل تیم ماهشهر در خانه حریف اولین بازی خود را انجام می‌دهیم در این مرحله هر تیمی که 2 بازی از 3 بازی خود را پیروز میدان شود راهی دور بعدی می‌شود و در جمع 4 تیم برتر دسته یک قرار می‌گیرد.
وی افزود: تیم ماهشهر از بازیکنان خوبی سود می‌برد، 3 بازیکن آنها در تیم ملی جوانان حضور داشتند. بازی سختی در پیش داریم اما به لحاظ فنی می‌توانیم با آنها رقابت خوبی داشته باشیم اما آنچه برای ما در این موقعیت مشکل ساز است وضعیت رفت و آمد تیم به ماهشهر است. امید زیادی داشتیم که بتوانیم اسپانسر پیدا کنیم تا حداقل از نظر مالی به تیم کمک کند و شرایط بهتری در زمینه رفت وآمد برای تیم ایجاد شود که متاسفانه نشد و باید با اتوبوس مسیر اصفهان تا ماهشهر را طی کنیم و در فاصله کمتر از یک هفته بازی برگشت را در اصفهان انجام دهیم.
وی ادامه داد: این مساله خستگی زیادی برای بازیکنان به همراه خواهد داشت و روی عملکرد آن‌ها تأثیر گذار است. نمی‌دانم چرا در استانی که از نظر اقتصادی یکی از قطب‌های اصلی کشور است هیچ ارگان و یا باشگاهی حاضر به حمایت از بسکتبال نمی‌شود. اگر امروز دیگر تیمی در لیگ برتر نداریم به علت همین عدم حمایت است، تیم فعلی نیز از بازیکنان جوانی تشکیل شده که می‌توانند نسل جدید و بسیار خوبی از بسکتبال اصفهان را به علاقمندان این رشته در استان و کشور معرفی کند و یک حمایت درست و خوب می‌تواند انگیزه‌های زیادی در آنها ایجاد کند.
سرمربی تیم بسکتبال هیئت استان خاطر نشان کرد: میانگین بازیکنان ما 21 سال است، بیشتر بازیکنان ما حتی در سطح لیگ دسته یک تاکنون بازی نکرده بودند. هدف گذاری فنی ما کسب تجربه برای بازیکنان تیم و رفع نقاط ضعف تیم برای حضوری پر رنگ‌تر در سال آینده بود که می‌توان گفت به این هدف رسیده‌ایم تیم به یک خود باوری خوبی رسیده است که می تواند در آینده انها تاثیر زیادی داشته باشد. در هدف گذاری هیئت نیز حضور در جمع 4 تیم مرحله نهایی پیش بینی شده که در صورت صعود به مرحله بعد این اتفاق نیز خواهد افتاد.
وی در خصوص انتخابات فدراسیون بسکتبال نیز گفت: انتظاری که از رییس بعدی فدراسیون بسکتبال داریم این است که نظم بیشتری در اجرای برنامه‌های فدراسیون داشته باشد. مشحون تلاش بسیاری در جهت اجرای برنامه‌های فدراسیون داشتند و زحمات بسیاری برای رسیدن بسکتبال جایگاه کنونی داشت اما بازهم جاهایی شاهد بی نظمی بودیم.
شمش تاکید کرد: نکته دیگری که امیدوارم رییس آینده فدراسیون به خوبی آن را رعایت کند بحث شایسته سالاری است. این موضوع در انتخاب بازیکنان و کادر تیم‌های ملی در موارد بسیاری مشهود بود و ناراحتی‌هایی را نیز به وجود آورد. انتظار داریم که در انتخاب بازیکنان تیم‌های رده‌های مختلف ملی نفرات شایسته و فنی شایسته سالاری شود و همچنین در بخش مربیان نیز همین انتفاق رخ دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار