تشریفاتی‌ترین بازی‌های ليگ فوتسال

در حالی هفته آخر لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می‌شود که تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کرده مشخص شده است.

در حالی هفته آخر لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می‌شود که تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کرده مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد و این در حالی است که تکلیف رتبه چهار تیم اول و دو تیم سقوط کننده مشخص شده است.
مس سونگون که توانست هفته پیش با پیروزی مقابل گیتی‌پسند قهرمانی خود را مسجل کند، در هفته بیست و ششم میزبان شهروند ساری است. مسی‌ها بیش‌تر از این که برای این بازی برنامه‌ داشته باشند، در حال برنامه‌ریزی برای مراسم بعد از آن هستند. مدیرعامل این باشگاه از حضور وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونش در جشن قهرمانی مس خبر داده است. هم‌چنین تاج و کفاشیان هم اعلام کرده‌اند برای حضور در مراسم اختتامیه لیگ برتر فوتسال به تبریز می‌روند.


تیم تاسیسات دریایی تهران نایب قهرمانی لیگ نیز در مشهد باید به مصاف فرش‌آرا برود. یکی از انگیزه‌های تاسیسات دریایی در این بازی، تصاحب عنوان بهترین خط حمله لیگ است. شاگردان وحید شمسایی در حال حاضر به همراه تیم مس سونگون ۱۰۴ گل به ثمر رسانده‌اند. هم‌چنین مهدی جاوید که فصل پیش با ۳۶ گل زده، عنوان آقای گلی را کسب کرده بود، در حال حاضر با ۳۵ گل زده، تنها مدعی کسب این عنوان است و می‌خواهد در هفته پایانی رکورد خود را ارتقا دهد.

تیم گیتی‌پسند هم که مقام سومی خود در مسابقات قطعی شده، بی‌انگیزه نیست و با توجه به دو باخت پیاپی خود در هفته‌های اخیر، به دنبال جبران است تا لیگ را با برد به اتمام برساند.

با برگزاری مسابقات هفته آخر لیگ، ملی‌پوشان بلافاصله راهی تهران می‌شوند تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

برنامه کامل هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال
چهارشنبه؛ ۲۰ دی

ساعت ۱۵

مس سونگون - شهروند ساری

ساعت ۱۶

مقاومت قرچک - لبنیات ارژن شیراز
هیات فوتبال قم - مقاومت البرز
آتلیه طهران قم - شهرداری ساوه
حفاری ایران - گیتی پسند اصفهان
پارسیان شهر قدس - آذرخش بندرعباس
فرش آرا مشهد - تاسیسات دریایی

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار