شهباززاده و قلعه‌نویی؛ دو جنس جور

سجاد شهباززاده مهاجم استقلالی‌ها، هفته گذشته عزم خودش برای ترک تیم آبی‌پوش تهرانی را جزم کرده بود. مهاجم بلندبالای استقلالی‌ها که در فصل جاری چندان فرصت بازی پیدا نکرد وقتی دید در اندیشه‌های تاکتیکی شفر جایی ندارد به فکر جدایی افتاد.

امیرحسین احتشامی - اصفهان امروز : سجاد شهباززاده مهاجم استقلالی‌ها، هفته گذشته عزم خودش برای ترک تیم آبی‌پوش تهرانی را جزم کرده بود. مهاجم بلندبالای استقلالی‌ها که در فصل جاری چندان فرصت بازی پیدا نکرد وقتی دید در اندیشه‌های تاکتیکی شفر جایی ندارد به فکر جدایی افتاد. در این میان امیر قلعه‌نویی با آگاهی از تصمیم این بازیکن، خرید او را به باشگاه پیشنهاد داد. قلعه‌نویی به‌طور غیررسمی هم مدت‌هاست به دنبال این است تا پای شهباز زاده را به اصفهان و تیم ذوب‌آهن باز کند. قلعه‌نویی که سه فصل پیش سرمربی شهباز زاده بود با توانایی‌های این بازیکن به‌خوبی آشناست. البته این گمانه‌زنی از مقصد نهایی بازیکن استقلال در حالی صورت می‌گیرد که خبرهای جسته‌وگریخته حکایت از تصمیم شهباززاده برای ماندن در تیم تهرانی دارد. ظاهراً مهاجم شماره 10 آبی‌ها حداقل می‌خواهد تا پایان فصل به کارش در تیم تهرانی ادامه دهد و بزودی هم جلسه‌ای با شفر برگزار خواهد کرد. از سوی دیگر مربی آلمانی استقلال چندان به بازی شهباززاده اعتقادی ندارد و ممکن است اگر در این مذاکره دوجانبه شفر به طور رسمی این موضوع را به شهباززاده اعلام کند او به پیشنهادهایی که در جیب دارد، بیشتر فکر کند.
دوران افول شهباززاده
فصل گذشته سجاد شهباززاده قصد داشت به استقلال برگردد که این باشگاه دچار محرومیت شد و این مهاجم نیز مد نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت تراکتورسازی قرار گرفت. درحالی‌که همه‌چیز مهیای حضور شهباززاده در تبریز بود باشگاه تراکتورسازی هم با محرومیت مواجه شد و این مهاجم نیز سر از نفت تهران درآورد و در ابتدای فصل جاری نیز به استقلال برگشت. شهباززاده اما روزهای خوب گذشته را در استقلال تکرار نکرد و در لیست مازاد این تیم قرار دارد، چراکه سرمربی آلمانی به‌شدت دنبال جذب یک مهاجم کارآمد خارجی است. قلعه‌نویی که در تراکتورسازی علاقه زیادی به حضور شهباززاده داشت حالا در سمت سرمربی ذوب‌آهن دنبال جذب این مهاجم است.
استقلال و ذوب‌آهن به دنبال جابه جایی بازیکن
با فرارسیدن به نیم‌فصل و پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، تیم‌های مختلف کارشان را برای مذاکره و جذب بازیکنان موردنظر شروع کردند و هرروز از گوشه و کنار اخبار مختلفی در موردعلاقه تیم‌ها به بازیکنان مختلف شنیده می‌شود. یکی از تیم‌هایی که در فصل نقل و انتقالات نیاز زیادی به تغییرات دارد و به‌احتمال‌زیاد حضور پررنگ و فعالی در پنجره زمستانی خواهد داشت، استقلال تهران است. این تیم که با نظر منصوریان بسته‌شده است و ظاهراً تفاوت‌های زیادی با تیم موردنظر شفر دارد، در چند پست ازجمله خط حمله نیاز به تقویت و تغییر نفرات دارد و برای جذب مهاجمان موردنظرش دست‌به‌کار شده است. از طرفی دیگر، ذوب‌آهن هم با هدایت قلعه‌نویی که در نیم‌فصل نتایجی درخور نام این تیم کسب نکرد و در نقل و انتقالات سه بازیکنان جدید به خدمت گرفت. ماه گذشته صحبت‌هایی از احتمال جابجایی سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی میان دو تیم استقلال و ذوب‌آهن به میان آمد. استقلالی‌ها در ابتدای فصل هم خواهان مرتضی تبریزی بود ولی این بازیکن قراردادش را با تیم اصفهانی تمدید کرد و ترجیح داد در تیمی که در آن رشد کرده است باقی بماند. سجاد شهباززاده هم از مهاجمان موردعلاقه قلعه‌نویی است که ابتدای فصل هم مذاکراتی با ذوب‌آهن داشت ولی پیشنهاد استقلال را پذیرفت. با این شرایط عملاً انتقال تبریزی به استقلال کاملاً منتفی شد تا تنها سجاد شهباززاده همچنان در کانون توجهات این دو باشگاه باشد.
پیشنهاد رسمی تراکتور و ذوب برای شهباززاده
دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌آهن برای حل مشکل گلزنی خود آماده‌به‌خدمت گیری سجاد شهباززاده مهاجم استقلال هستند. در شرایطی که شهباززاده به‌هیچ‌وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد و امیدوار است در نیم‌فصل دوم با جنگ و تلاش حق خود را بگیرد. افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دو باشگاه تراکتور و ذوب‌آهن برای استخدام این بازیکن نامه رسمی به استقلال فرستاده‌اند. این نامه به سرمربی استقلال ابلاغ‌شده و او با اعلام اینکه 48 ساعت وقت می‌خواهد دراین‌باره تصمیم خواهد گرفت. البته همان‌طور که گفته شد خود شهباززاده به‌هیچ‌وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد. او در فصل گذشته نیم‌فصل در ترکیه بازی کرد و در نیم‌فصل دوم درحالی‌که با تراکتور قرارداد بسته بود به دلیل محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به نفت تهران رفت و با گل سرنوشت‌ساز خود نفتی‌ها را صاحب جام حذفی کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار