خودکشی متهم در اراک ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد

دادستان عمومی و انقلاب اراک با تایید خودکشی متهم در کلانتری در اراک گفت: جرایم این متهم مرتبط با توزیع موادمخدر بوده و ارتباطی به اغتشاشات اخیر ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک با تایید خودکشی متهم در کلانتری در اراک گفت: جرایم این متهم مرتبط با توزیع موادمخدر بوده و ارتباطی به اغتشاشات اخیر ندارد.
به گزارش تسنیم، در چند روز اخیر خودکشی یک متهم در رابطه با توزیع مواد مخدر در بازداشتگاه کلانتری 12 رضوی به موضوعی برای موج‌سواری جریانات ضدانقلاب و معاند تبدیل شد تا پس از اینکه در بحث اغتشاشات با تدابیر و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی موفق نشد کاری را از پیش ببرند در این بستر اقدامات ارزنده نیروی انتظامی را تخطئه کرده و با ایجاد شارلاتانیزم رسانه زمینه‌ای برای شرارت خبری ایجاد کنند.
هر چند در همان ساعات اولیه پلیس استان مرکزی با روشنگری و شفاف‌سازی اقدام کرد اما برخلاف فضاسازی رسانه‌های ضدانقلاب و معاند که سعی در مخدوش کردن چهره نیروی انتظامی داشتند مردم در شهر اراک روز گذشته با حضور در خیابان‌های اراک و اهدای گل از ماموران انتظامی در این شهر بابت ایجاد امنیت و برخورد قاطع با اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.
با این حال با توجه به موج اخبار تخریبی جریان معاند که سعی در القای مرتبط جلوه دادن متهم توزیع موادمخدر در اراک که در بازداشتگاه خودکشی کرده به اعتراضات و پس از تشریح جریان خودکشی این متهم امروز دادستان عمومی و انقلاب اراک بر خودکشی این متهم صحه گذاشت و جرم او را جدای از اغتشاشات برشمرد و او را از متهمان توزیع مواد مخدر دانست.
عباس قاسمی با تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان در اراک اظهار داشت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب اراک افزود: این فرد چندین سابقه کیفری و سابقه حمل مواد مخدر و خودزنی را در پرونده خود داشته است، بلافاصله پس از گزارش موضوع، بازپرس سر صحنه حاضر و ادله را بررسی کرده است در عین حال پرونده نیز برای پزشکی قانونی ارسال شده و در حال انجام تحقیقات است.
به گزارش تسنیم معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز با اشاره به مرگ این فرد چند روز پیش به خبرنگار تسنیم گفت: فرد بازداشت شده ارتباطی با حوادث و اغتشاشات اخیر در اراک نداشته است و در حین فروش مواد مخدر دستگیر شد.
محمود خلجی افزود: این فرد در هنگان دستگیری 10 گرم هروئین به همراه داشت و به بازداشتگاه کلانتری 12 اراک منتقل شد.
وی ادامه داد: این متهم با استفاده از لباس خود اقدام به خودکشی کرده است، البته علت اصلی مرگ باید توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار