گلکسی اس ۸ از پس اجرای ویندوز ۱۰ برمی آید

اگر از دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی باشید، حتما اخیرا درباره مشارکت مایکروسافت و اسنپ دراگون شنیده اید. این مشارکت به چه می انجامد؟

گلکسی اس ۸ از پس اجرای ویندوز ۱۰ برمی آید

به گزارش کلیک ، چندی پیش بین دو شرکت مطرح مایکروسافت و اسنپ دراگون که سازنده پردازنده تلفن های هوشمند است توافقی بر سر یک مشارکت شکل گرفته است. مشارکتی که قرار است به اجرای کامل ویندوز ۱۰ روی پردازنده های موبایلی اسنپ دراگون منتهی شود و اولین آنها اسنپ دراگون ۸۳۵ خواهد بود.

تری مایرسان، معاون اجرایی رییس گروه Windows and Devices در مایکروسافت در این باره اعلام کرد: "ما از اینکه به واسطه کوالکام در حال توسعه ویندوز برای اجرا بر روی پردازنده های اکوسیستم ARM هستیم بسیار شگفت زده ایم. تجربه ویندوز ۱۰ در دنیایی سبک تر، نازک تر، قابل حمل تر و البته قدرتمند، ارمغانی نوآورانه به هواداران وفادار ماست."

و اما خبرهای خوب که ماجرا را جذاب تر می کند، ادعای کوالکام مبنی بر توانایی پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ این شرکت برای اجرای نسخه کامل ویندوز ۱۰ است که اواخر سال جاری به وقوع می پیوندد.

صبر کنید؛ پس تکلیف عنوان خبر چه می شود؟! آیا در این میان مساله به خصوصی توجه شما را جلب نکرد؟ بعید است که هوادار سامسونگ باشید و حین خواندن خبر، گلکسی اس ۸ بخشی از ذهن شما را به خود مشغول نکرده باشد!

بله؛ گلکسی اس ۸، جدید ترین پرچمدار سامسونگ، به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ مجهز است و این یعنی اس ۸ روی کاغذ توانایی اجرای نسخه کاملی از ویندوز ۱۰ را خواهد داشت. البته بیش از حد شگفت زده نشوید، چراکه بعید است چنین کاری برای این پرچمدار به صورت رسمی انجام شود. هر چند می توان به توسعه دهندگان غیر رسمی برای به وقوع پیوستن چنین اتفاقی امید داشت.

البته چدای از این ماجرا، سامسونگ با استفاده از ابزار جانبی DeX قابلیت تبدیل اس ۸ به یک دسکتاپ اندرویدی را فراهم کرده است که توانایی اجرای اندروید در محیطی بزرگ تر و با گرافیکی دسکتاپ گونه را دارد.

شما در مورد اس ۸ چه فکر می کنید؟ آیا ویندوز ۱۰ را بر روی این گوشی خواهیم دید؟ یا این ماجرا صرفا به عنوان یک آرزوی جذاب باقی خواهد ماند؟! نظرات خود را با ما و سایر کاربران کلیک در میان بگذارید.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار