راه‌اندازی باجه های سیار ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در اصفهان

مدیرکل پست استان اصفهان از اعلام آمادگی برای راه‌اندازی باجه‌های سیار ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در استان اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد راه‌اندازی چندین واحد در این زمینه باشیم.

مدیرکل پست استان اصفهان از اعلام آمادگی برای راه‌اندازی باجه‌های سیار ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در استان اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد راه‌اندازی چندین واحد در این زمینه باشیم.
به گزارش تسنیم، سعید رجالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با رویکردها و شعارهایی جدیدی که توسط مدیران ارشد استان در نظر گرفته‌شده است کارهای خود را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم و کیفیت عملکرد را در دستور کار اداره پست استان اصفهان قرار داده‌ایم، افزود: با توسعه زیرساخت‌های فناورمحور به دنبال نیل به این هدف هستیم.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های GNAF و سیماک اظهار داشت: این پروژه‌ها به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت پست به صورت جدی در حال پیگیری و اجرا است چرا که اجرای کامل آن به عنوان بسترساز دولت الکترونیک یک موضوع ضروری است.

2 اپراتور به‌زودی رقیب شرکت پست می‌شوند

وی با بیان اینکه به زودی دو اپراتور جدید با اخذ مجوز از وزارت ارتباطات رقیب شرکت پست می‌شوند، گفت: این شرکت در تلاش برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و بهره‌وری برای قرار گرفتن در انتخاب نخست مردم است.

رجالی با اشاره به فعالیت نزدیک به هزار واحد پستی دولتی و خصوصی در استان اصفهان، گفت: 231 خط پستی برای برقراری ارتباط بین این واحدها در حال فعالیت هستند.

23 میلیون مرسوله پستی در 9 ماه سال جاری از طریق پست استان اصفهان دریافت و ارسال شده است

وی با بیان اینکه در 9 ماه سال 96، 13 میلیون مرسوله پستی ارسال و 10 میلیون مرسوله پستی از طریق پست استان اصفهان وارد شده است، اظهار داشت: در حال حاضر به صورت روزانه از استان اصفهان 48 هزار فقره مرسوله خارج و 37 هزار مرسوله وارد می‌شود.

مدیرکل پست استان اصفهان از رشد 6 درصدی مجموع ترافیک مرسولات ارسالی و دریافتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال 95 خبر داد و افزود: در زمینه مرسولات خرید اینترنتی باید گفت بیش از 60 هزار مرسوله از استان خارج و 300 هزار فقره وارد شده است که حاکی از رشد منفی 15 درصدی در ارسال خریدهای اینترنتی از استان در این مدت نسبت به مدت مشابه دارد.

وی با بیان اینکه پست استان اصفهان برای نخستین بار در کشور ارائه خدمات ثبت اسناد را از آذرماه در دستور کار خود قرار داد، گفت: از آن زمان تاکنون 804 هزار خدمت در این رابطه از سوی پست استان اصفهان اراده شده که به کاهش درصد زیادی از سفرهای درون‌شهری منجر شده است، ضمن اینکه در 9 ماهه سال جاری امور 154 هزار سند مالکیت توسط این اداره کل انجام شده است.

50 درصد ثبت‌نام کارت‌های هوشمند ملی در استان اصفهان توسط پست انجام شد

رجالی ثبت نام و ارائه کارت ملی هوشمند و توزیع شناسنامه را از امور ارائه شده از سوی این اداره کل به ثبت‌احوال عنوان کرد و گفت: از میزان ثبت نام کارت هوشمند ملی در استان اصفهان 50 درصد آن توسط زیرمجموعه این اداره‌کل انجام شده و از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 250 هزار ثبت‌نام کارت هوشمند ملی توسط پست انجام شده است.

وی بیان کرد: براساس دستور وزیر ارتباطات پیش ثبت‌نام کارت هوشمند ملی توسط واحدهای پستی دولتی به صورت رایگان انجام می‌شود ولی مردم باید هزینه‌های ثبت‌نام خود که نزدیک به 31 هزار تومان است را پرداخت کنند.

وجود 151 هزار کارت هوشمند ملی رسوبی در پست استان اصفهان

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: در مدت 9 ماه امسال 665 هزار کارت هوشمند ملی تحویل صاحبان آن‌ها شده است ولی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 151 هزار نفر هنوز اقدام به گرفتن کارت‌های صادر شده خود نکرده‌اند که ما آن‌ها را با عنوان کارت هوشمند ملی رسوبی دسته‌بندی می‌کنیم.

وی از اعلام آمادگی برای راه‌اندازی باجه‌های سیار ثبت نام کارت هوشمند ملی در استان اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد راه‌اندازی چندین واحد در این خصوص باشیم.

رجالی درباره دو پروژه عظیم اقتصاد مقاومتی محور شرکت پست با عنوان‌های GNAF و سیماک، اظهار داشت: استاندار اصفهان در نخستین کارگروه اقتصاد مقاومتی استان بر انجام چنین پروژه‌هایی تأکید ویژه داشت.

وی گفت: براساس اقدام‌هایی که تاکنون انجام گرفته، عملیات به هنگام سازی اطلاعات پروژه GNAF در شهرستان‌های کاشان، اصفهان و شاهین شهر در حال انجام است و به خواست خدا تا پایان سال اتمام می‌یابد.

سامانه سیماک در اصفهان در حال اجرا است

مدیرکل پست استان اصفهان از آغاز اجرای سامانه سیماک در شهرستان اصفهان خبر داد و افزود: در این طرح پرونده‌ها و نقشه‌های املاک الکترونیکی شده و در این سامانه بارگذاری خواهد شد و آمادگی داریم تا آموزش‌های لازم را به دهیاران شهرستان اصفهان در این زمینه ارائه دهیم.

وی با تأکید به انجام هوشمند سازی سرویس‌ها در اداره پست گفت: سامانه جامع رسیدگی به غرامات پستی، سامانه هوشمند صنادیق شخصی پستی، سامانه جامع مدیریت رهسپاری مرسولات پستی و MPOS پست‌های سیار در این راستا انجام گرفته و یا در حال راه‌اندازی شدن هستند.

آغاز اجرای طرح توزیع عصرگاهی مرسولات در 9 شهرستان استان اصفهان

رجالی با بیان اینکه درگذشته فقط در نوبت صبح مرسولات به درب خانه‌ها ارسال می‌شد و چون بعضاً خانواده‌هایی کارمند بودند بازگشت مرسوله بسیار اتفاق می‌افتاد، گفت: مدتی است توزیع عصرگاهی مرسولات را در 9 شهرستان بزرگ استان آغاز کرده‌ایم ضمن اینکه ساعات کار واحدهای معطلِ پست را تا ساعت 4 بعداز ظهر افزایش داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل پست استان اصفهان جزء سرآمدترین پست‌های سطح کشور است ولی در تلاش هستیم با ارائه خدمات باکیفیت‌تر و مدرن‌تر رضایتمندی مردم را بیش‌ازپیش حاصل کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار