اخوان: ادامه کار کرانچار به نتیجه دربی بستگی ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ادامه کار زلاتکو کرانچار در سپاهان به نتیجه دربی اصفهان بستگی ندارد و با تمام قوا به مصاف حریفمان می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ادامه کار زلاتکو کرانچار در سپاهان به نتیجه دربی اصفهان بستگی ندارد و با تمام قوا به مصاف حریفمان می‌رویم.
مهدی اخوان درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان در آستانه دربی اصفهان و بازی با ذوب آهن به مهر گفت: تنها مشکل تیم، مصدومیت علی کریمی است. متاسفانه او را در اختیار نداریم اما با توجه به تمریناتی که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته است باید بگویم شرایط خوبی داریم و آماده بازی متفاوت خود در اصفهان هستیم.
سرپرست سپاهان افزود: شرایط دربی با تمام بازی ها فرق دارد. هر تیمی بتواند روی مسائل روحی و روانی، بهتر عمل کند قطعا در این بازی هم نتیجه خواهد گرفت. باید حواسمان را جمع کنیم تا از کوچکترین موقعیت برای رسیدن به گل استفاده کنیم. امیدوارم بازی پرتماشاگری را در نقش جهان شاهد باشیم و بتوانیم سه‌امتیاز بازی را مقابل ذوب آهنی که مربیان و بازیکنان خوبی هم دارد بگیریم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت باخت سپاهان، تغییری در کادر فنی این تیم رخ می دهد یا نه؟ تصریح کرد: آقای کرانچار بالاترین تمرکز را دارد و امیدوار هستیم که با هدایت او بتوانیم دربی اصفهان را برنده شویم. اما اگر هر نتیجه دیگری هم رقم بخورد کرانچار باز هم سرمربی تیم خواهد بود و با قدرت به کارش ادامه می دهد.
اخوان درباره اتمام فعالیت مدیران باشگاه سپاهان در پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: فکر می کنم مهره های مد نظر کادر فنی به خدمت گرفته شده است و دیگر خریدی نخواهیم داشت. تا این لحظه، درخواست جدیدی هم مبنی بر خرید بازیکن جدید وجود نداشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار