گام مهمی در جذب گردشگر با صدور روادید الکترونیکی

معاون کنسولی، امورمجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صدور روادید الکترونیکی را اتفاق و گام بسیار مهمی در جذب گردشگر از ۱۸۰ کشور جهان دانست.

معاون کنسولی، امورمجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صدور روادید الکترونیکی را اتفاق و گام بسیار مهمی در جذب گردشگر از ۱۸۰ کشور جهان دانست.
به گزارش تسنیم ، حسن قشقاوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین‌المللی جزیره قشم اتباع بیش از 180 کشور جهان با گذرنامه معتبر می‌توانند به قشم سفر کنند، اظهار داشت: متقاضیان به دو طریق می‌توانند ویزا دریافت کنند که در یکی از این روش‌ها با مراجعه به سایت وزارت خارجه پس از 24 ساعت کد الکترونیکی دریافت خواهند کرد که با ورود به فرودگاه قشم طی 20 ثانیه ویزای آنها صادر می‌شود.
وی ادامه داد: در روش دیگر نیز مسافران در فرودگاه قشم و با داشتن گذرنامه معتبر طی 20 دقیقه می‌توانند ویزا دریافت کنند و با این ویزا تا 90 روز خواهند توانست به مناطق مختلف کشور ما سفر کنند و این ویزا تا شش ماه قابل تمدید است.
معاون کنسولی، امورمجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صدور روادید الکترونیکی را اتفاق بسیار مهمی در جذب گردشگر دانست و افزود: این اقدام مشکل صدور ویزا برای گردشگران، سرمایه‌گذاران و مهمانان مختلف برای سفر به کشور را رفع می‌کند.
قشقاوی تصریح کرد: صدور روادید الکترونیکی بستری برای توسعه پروازهای بین‌المللی به جزیره قشم فراهم می کند.
وی با بیان اینکه با بودجه‌های دولتی نمی‌توان اهداف بزرگ را محقق کرد، عنوان کرد: مناطق آزاد دروازه‌ای برای ورود و خروج به کشور هستند و مدیریت، تکنولوژی و ابتکارات جهان بین‌الملل را می‌توان از طریق مناطق آزاد وارد و محصولات و تولیدات کشور را صادر کرد و در این مناطق بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند حضور پررنگی داشته باشند.
معاون کنسولی، امورمجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: تمامی شرایط برای توسعه گردشگری در جزیره قشم فراهم است و باید این گنجینه ملی را به جهان معرفی کنیم.
قشقاوی اضافه کرد: باید هیئت‌های دیپلماتیک و پارلمانی کشورهای خارجی از جزیره قشم بازدید و این جزیره را به مردم کشور خود معرفی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار