سرنوشت سبزپوشان از دستشان خارج نشد

شاگردان مجتبی حسینی مأموریتی را که در اصفهان نتوانستند به سرانجام برسانند اکنون باید در دوحه تمام کنند.

سرنوشت سبزپوشان از دستشان خارج نشد

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن این امکان را داشت تا با برتری خانگی برابر العین یک هفته مانده به پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها کاملاً قطعی کند اما با شکست تحقیرآمیز برابر حریف اماراتی نه تنها این اتفاق نیفتاد که تیم ایرانی با سقوط به رده سوم جدول در خطر حذف قرار گرفت.
با وجود سقوط یک‌پله‌ای ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی گروه C سرنوشت نماینده ایران از کنترل این تیم خارج نشد. این اتفاق مرهون تیم قعرنشین بنیادکار است که پس از 2 باخت پیاپی به رقیب ایرانی الاهلی صدرنشین را برد و با وجود حذف زودهنگام خودش رقابت سه تیم دیگر گروه را کاملاً داغ نگه داشت.
با فعل و انفعالاتی که در هفته پنجم لیگ قهرمانان رخ داد شاگردان مجتبی حسینی اکنون باید کاری را که در ورزشگاه فولادشهر موفق به انجامش نشدند در استادیوم ثانی بن جاسم دوحه به اتمام رسانند به این ترتیب که با برتری برابر الاهلی در دیدار رو در رو جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند.
با وجودی که سرنوشت سبزپوشان اصفهانی در دست خودشان باقی ماند اما آنها اکنون محکوم به برتری برابر نماینده عربستان هستند. به عبارت دیگر، ثبت هر نتیجه دیگری جز پیروزی برابر الاهلی بی‌بروبرگرد مترادف با حذف ذوب‌آهن از دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار