نوروزی: تاخیر در خط یک مترو مشکلات فنی دارد

شهردار اصفهان گفت: تاخیر در تکمیل خط یک مترو ارتباط چندانی با مشکلات مالی ندارد و بیشتر مربوط به امکانات فنی، تجهیزات و ... است.

شهردار اصفهان گفت: تاخیر در تکمیل خط یک مترو ارتباط چندانی با مشکلات مالی ندارد و بیشتر مربوط به امکانات فنی، تجهیزات و ... است.

قدرت الله نوروزی صبح دیروز (پنجشنبه) در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: تمام تلاش مدیریت شهری اصفهان این است تا خط یک مترو طبق قول داده شده، تا پایان سال جاری به صفه برسد.

وی افزود: در مسیر خط یک مترو ۸ ایستگاه وجود دارد که هنوز تکمیل نشده است و هر کدام پروژه‌های بزرگی محسوب می‌شود، از این رو درصددیم دو ایستگاه آن از جمله میدان امام حسین(ع) تا پایان سال راه‌اندازی شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: تاخیر در تکمیل خط یک مترو ارتباط چندانی با مشکلات مالی ندارد و بیشتر مربوط به امکانات فنی، تجهیزات و ... است که درصدد حل این مشکلات هستیم تا هر چه سریعتر خط یک تکمیل شود.

نوروزی به احداث خط دو مترو اشاره کرد و گفت: شهرداری برای اجرای خط دو مترو به دنبال تامین منابع مالی از طریق فاینانس است که هم اکنون مراحل قانونی آن دنبال می‌شود، البته هم اکنون دو ایستگاه مترو خط دو در حال احداث است.

وی با اشاره به احداث خط سه مترو اظهارکرد: مطالعات خط سه مترو انجام و مذاکرات اولیه با پیمانکار آن صورت گرفته است، اما برای اجرای آن باید برخی مراحل قانونی طی شود که در این راستا منتظر هستیم تا مسایل قانونی پروژه نهایی شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار