چینش افراد در اتحادیه‌ها و بازرسی‌ها باید دقیق باشد

استاندار اصفهان گفت: باید روی چینش افراد در اتحادیه‌ها و بازرسی‌ها دقت شود و افرادی انتخاب شوند که بر روی مسائل اجتماعی دقیق هستند.

استاندار اصفهان گفت: باید روی چینش افراد در اتحادیه‌ها و بازرسی‌ها دقت شود و افرادی انتخاب شوند که بر روی مسائل اجتماعی دقیق هستند.

به گزارش فارس، محسن مهرعلیزاده در دیدار با اعضای هیأت‌رئیسه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان اظهار کرد: روحیه جهادی، همکاری و همیاری که در اصناف استان اصفهان وجود دارد، ستودنی است و اعضای این اتحادیه به صورت فعال، جدی و پرتحرک به فعالیت می‌پردازند که می‌تواند سازنده باشد.

وی با بیان اینکه اصناف بسیاری از بیکاران را پوشش می‌دهد، افزود: اصناف در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همراهی و همگامی داشتند و اگر در جریان انقلاب کسبه و اصناف همراهی نمی‌کردند، وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی با مشکل مواجه می‌شد.

استاندار اصفهان با اشاره به پشتیبانی‌های مالی صنوف از انقلاب گفت: حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و حمایت مستمر از نظام همواره سرلوحه اصناف بوده است.

وی با بیان اینکه اصناف کم‌ترین بار و هزینه را برای دولت‌ها داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ارتباط صنوف با دولت‌ها همواره زیاد بوده است و با توجه به اینکه حضور مویرگی در سطح جامعه دارند، این تأثیرگذاری می‌تواند بسیار زیاد باشد.

مهرعلیزاده بیان داشت: با توجه به تأثیرگذاری صنوف در جامعه و نسل جوان، فرهنگ و روحیه کسب رزق حلال که در کسبه قدیمی بوده و اکنون نیز در بخش اعظم اصناف وجود دارد، همچنان باید به نسل‌های جدید منتقل شود.

وی آموزش و فرهنگ‌سازی در این خصوص را بسیار مهم خواند و یادآور شد: در جامعه در برخی موارد ناهنجاری‌هایی دیده می‌شود که به دلیل عدم مهارت در کار و همچنین کم‌کاری صورت می‌گیرد و در این راستا بازرسی‌ها بسیار مهم است که با روش‌های اقناعی تأثیر بیشتری خواهد داشت.

استاندار اصفهان متذکر شد: اینکه بیشتر پرونده‌ها در کمیسیون‌های حل اختلاف مرتفع می‌شود بسیار مطلوب است و از قدیم هم اکثر اختلافات با کدخدامنشی برطرف می‌شد؛ در فرهنگ‌سازی جامعه شاید پس از معلمان و اساتید، صنوف، بیشترین نقش را دارند و نوع برخورد، دیالوگ و رفتار صنوف روی مردم به ویژه نسل جوان تأثیرگذار است.

وی ابراز داشت: باید روی چینش افراد در اتحادیه‌ها و بازرسی‌ها دقت شود و افرادی انتخاب شوند که بر روی مسائل اجتماعی دقیق هستند؛ اصناف استان اصفهان برای کمک به اجرای برنامه‌های استان اعلام آمادگی می‌کنند و حمایت لازم را خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار