تیم فوتبال بانوان سپاهان به دنبال بازگشت به جایگاه دوم

دختران سپاهان در چهارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر بانوان کشور، میزبان پارس جنوبی بوشهر هستند.

دختران سپاهان در چهارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر بانوان کشور، میزبان پارس جنوبی بوشهر هستند.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر، روز جمعه 28 دی مقابل پارس جنوبی بوشهر به میدان می‌رود.
شاگردان سمیه شهبازی بعد از تساوی در دربی هفته گذشته برابر ذوب‌آهن، برای بازگشت به جایگاه دوم محکوم به شکست پارس جنوبی بوشهر است.
طلایی‌پوشان اصفهان در دربی هفته گذشته در یک دیدار پایاپای و در بایکوت کامل خبری رسانه‌های اصفهان از این دیدار این مسابقه را بدون گل به پایان رساندند.
در آن‌سو پارس جنوبی بوشهر در هفته گذشته با نتیجه سنگین 4 بر صفر در برابر شهرداری بم صدرنشین این رقابت‌ها شکست خورده و برای جبران آن به مصاف فولادمبارکه سپاهان می‌رود، این تیم برای حفظ جایگاه خود در رده هفتم جدول به برد در برابر سپاهان نیاز دارد.
در حال حاضر سپاهان با 9 برد، یک تساوی و 2 شکست و کسب 28 امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار دارد. تیم پارس جنوبی بوشهر نیز 5 برد و 7 شکست و کسب 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.
براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مهساقربانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد. بهاره سیفی، آسو جواهری و ناهید جمشیدی، قربانی را در امر قضاوت این دبدار همراهی خواهند کرد.
برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ‌برتر بانوان به شرح زیر است:
نماینده فارس - خیبر خرم‌آباد
استقلال خوزستان - راه‌یاب ملل سنندج
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - پارس جنوبی بوشهر
پالایش گاز ایلام - شهرداری سیرجان
شهرداری بم - آذرخش تهران
همیاری آذربایجان غربی - ذوب‌آهن اصفهان
همه این دیدارها راس ساعت 10 در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار