یاردوستی: محلات غرب و و شمال اصفهان پاتوق‌های اصلی تجمع کارتن‌خواب‌ها است

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: از بامداد امروز طرح ویژه جمع آوری کارتن‌خواب‌های اصفهان آغاز شده و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: از بامداد امروز طرح ویژه جمع آوری کارتن‌خواب‌های اصفهان آغاز شده و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد.

سرهنگ حسن یاردوستی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر گزارشات مردمی در خصوص حضور کارتن‌خواب‌ها در محلات و به ویژه در خرابه‌ها افزایش داشته است، اظهار کرد: به همین دلیل طرح ویژه جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور اجرای این طرح همه کلانتری‌های شهر اصفهان در ۲۰۰ محله این شهر، مناطقی که کارتن‌خوابی در آنها رایج بوده را شناسایی و برای ورود نیروی انتظامی برنامه‌ریزی کردند، افزود: این طرح از صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اصفهان اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح وی‍ژه ۶۰ درصد از کارتن‌خواب‌های اصفهان جمع آوری شود، تصریح کرد: این معتادان پس از جمع آوری به دو دسته تقسیم می‌شود. معتادان متجاهری که بی‌خانمان هستند بر اساس ماده ۱۶ به کمپ دولتی قلعه‌شور منتقل می‌شود و دیگر معتادان نیز برای درمان به مراکزدرمانی ترک اعتیاد سطح شهر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه معتادان کارتن‌خواب در سطح شهر اصفهان دست به اقداماتی مجرمانه می‌زنند، افزود: سرقت‌های خرد، سرقت خودرو، اخلال در امنیت عمومی و ... از جرایم کارتن‌خواب‌ها است که شهروندان از آنها شاکی بوده‌اند.

سرهنگ یاردوستی با تاکید بر اینکه در حال حاضر محلات غرب و و شمال اصفهان پاتوق‌های اصلی تجمع کارتن‌خواب‌ها است، افزود: آمار دقیقی از تعداد کارتن‌خواب‌های اصفهان نداریم اما سعی می‌کنیم نسبت به پاکسازی محلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه از بامداد امروز تاکنون بر اساس آمار موجود، در بازه زمانی سه ساعته بیش از ۱۵۰ کارتن خواب در اصفهان جمع آوری شده است، افزود: تعداد کارتن‌خواب‌های جمع‌آوری شده تا پایان طرح افزایش می‌یابد اما باید توجه داشت که چنانچه دیگر دستگاه‌های متولی در این زمینه همکاری نداشته باشند این طرح نیروی انتظامی ناکام می‌ماند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار