قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان ۱۱ هزار تومان تعیین شد

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از تصویب نرخ ۱۱ هزار تومانی برای زولبیا و بامیه در اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خبر داد.

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان ۱۱ هزار تومان تعیین شد

به گزارش ایمنا روح الله چلونگر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: براساس قانون اتحادیه گز وشیرینی موظف بود که نرخ زولبیا و بامیه را به اتاق اصناف پیشنهاد دهد.

وی با اشاره به اعلام به موقع نرخ پیشنهادی این شیرینی برای بررسی های کارشناسی، بیان داشت: خوشبختانه برای نخستین بار نرخ پیشنهادی دو ماه پیش از رسیدن ماه مبارک رمضان به کمیسیون اعلام شد تا کمیسیون اقتصادی نیز فرصت کافی برای بررسی و آنالیز قیمت های پیشنهادی در اختیار داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تصریح کرد: با همکاری خوب اتحادیه و برای رعایت شرایط اقتصادی همشهریان، تمام کارشناسان به ثابت ماندن قیمت زولبیا و بامیه همچون سال قبل عدم افزایش قیمت این شیرینی رای دادند تا کام مردم در ماه میهمانی خدا شیرین شود.

رییس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۷۰ نفر ساعت زمان کارشناسی برای آنالیز قیمت های پیشنهادی صرف شده است، گفت: در اینجا باید از کارشناسان مدیریت بازرسی و نظارت استان اصفهان، کمیسیون فنی اتحادیه و کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف به دلیل همدلی و بررسی شاخص های تاثیر گذار در قیمت گذاری در سطح شهر تقدیر کرد.

وی از تایید این نرخ در اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با حداکثر آرا خبر داد و گفت: نهایتا این نرخ برای تایید نهایی باید در کمیسیون نظارت مطرح شود.

چلونگر همچنین از مردم خواست تا با خرید از واحدهای صنفی پروانه دار کسبه را به قانون مداری تشویق کرده و سلامت خانواده خود را تضمین کنند.

وی با اشاره به تخلف آشکار برخی از سوپرمارکت ها در ایام ماه مبارک رمضان و ارائه زولبیا و بامیه بسته بندی در این واحدها، تاکید کرد: خرید زولبیا و بامیه از سوپرمارکت ها تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از انعقاد تفاهم با اتحادیه گز و شیرینی برای تولید محصولات درجه یک برای همشهریان خبر داد و گفت: نظارت و بازرسی های مستمر نیز بر بازارها توسط نهادهای ذیربط برای جلوگیری از تضییع حق شهروندان در این ایام برقرار است.

وی همچنین به بررسی نرخ نامه پیشنهادی دیگر اتحادیه های صنفی در سال جاری اشاره کرد و افزود: کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف در دوره جدید اطلاع رسانی نرخ مصوب کالا و خدمات را جز وظایف خود و در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده می داند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار