سقوط الیاف کارگر افغانی را در آران و بیدگل مصدوم کرد

مدیر آتش نشانی آران و بیدگل گفت: سقوط بار از لیفتراک داخل گودال در شهرک صنعتی کارگر افغانی را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

مدیر آتش نشانی آران و بیدگل گفت: سقوط بار از لیفتراک داخل گودال در شهرک صنعتی کارگر افغانی را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایسنا٬ حسن عباس زادگان در خصوص این حادثه، اظهار کرد: اولین شرط سلامتی و کار رعایت نکات ایمنی از ابتدا تا انتهای کار است و این قوانین بارها گفته شده و باید بیشتر فرهنگ سازی شود تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود‌.

وی افزود: حوالی ظهر با ایستگاه تماس گرفته شد که در شهرک صنعتی بیدگل یک کارگر افغانی در حین کار دچار حادثه شده است و درخواست کمک کردند تا با وسایل کمک های اولیه اعزام شویم.

مدیر آتش نشانی آران و بیدگل گفت: در کوتاهترین زمان عوامل ما با ۴ آتش نشان و یک خودرو امداد به شهرک سلیمان صباحی بیدگل اعزام شدند تا به کمک این کارگر بشتابند.

عباس زادگان به چگونگی حادثه اشاره کرد و گفت: طبق صحبتهای شاهدان لیفتراک در نزدیکی محل حادثه در حال کار بوده که یک بسته الیاف به وزن تقریبی ۳۰۰ کیلوگرم از بالای لیفتراک داخل گودالی که کارگر افغانی درحال کار بوده سقوط کرده واین کارگر را به شدت مصدوم کرده است.

مدیر آتش نشانی آران و بیدگل گفت: در این حادثه کارگر افغانی از ناحیه سر و گردن وکمر به شدت آسیب دیده و با احتیاط کامل از داخل گودال خارج و به بیمارستان منتقل شد و در همین جا بنده از تمام کارگران خواهش می کنم در هر کاری ایمنی را در اولویت قرار دهند چرا که ایمنی مقدم بر کار است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار