رونمایی از نخستین اپلیکیشن و وب سایت تخصصی املاک در استان اصفهان

از نخستین اپلیکیشن و وب سایت تخصصی املاک در استان اصفهان به همت و تلاش تیم تخصصی شرکت بین المللی دانش بنیان توسعه تدبیر گران هوشمند در شاهین شهر رونمایی شد.

از نخستین اپلیکیشین و وب سایت تخصصی املاک در استان اصفهان به همت و تلاش تیم تخصصی شرکت بین المللی دانش بنیان توسعه تدبیر گران هوشمند در شاهین شهر رونمایی شد.

در مراسم رونمایی این اپ و وب سایت که با حضور مشاورین املاک و برخی مسئولین برگزار شد، دکتر سید هادی حسینی علویجه رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: به پیشنهاد اتحادیه صنف مشاورین املاک اصفهان ساخت این اپ و وب سایت آغاز شد و با توجه به شاهین شهری بودن تیم اجرا، این شهر به عنوان نقطه آغاز طرح استانی در نظر گرفته شد.

وی افزود: مهندسین جوان شاهین شهری در این شرکت با تمام توان و انرژی خود توانستند در طول حدود 2 سال تحقیق و بررسی شرایط این اپلیکیشن و وب سایت را همپای اپلیکیشن ها و سایت های املاک موجود در کشور بارگذاری کنند.

حسینی ادامه داد: رکود بازار مسکن و نیاز سنجی ما را به این فکر واداشت که باید تدبیری برای مقابله با این رکود بازار مسکن اندیشید که با علم جوانان امروزی و حمایت و هماهنگی صنف مورد نظر می توان از مسیرها و روزهای سخت گذشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیان داشت: همانطور که می دانید راه اندازی یک سایت و یا اپ هزینه های بالایی از جمله خرید دامین، هاست و خدمات پشتیبانی که هر ساله باید پرداخت کرد را در بر دارد و گذشته از صرف هزینه ای در حدود 3 تا 7 میلیون تومان و در بعضی موارد 20 تا 40 میلیون تومان، معرفی آن به مشتریان از دغدغه های بعدی به شمار می آید، اما تیم گرند ملک تمامی این مسیرها را طی کرده و هزینه های هنگفت را متقبل شده است و حداقل هزینه را برای معرفی املاک مشاورین در نظر گرفته است و همچنین با پتانسیل بالای شاهین شهر انتظار می رود بتوان در این راه پیشرفت کرد.

حسینی گفت: پرداخت 30 هزار تومان برای معرفی 20 ملک با بهترین شرایط از جمله تصاویر سه بعدی، محدوده ملک و مشخصات مشاور املاک مد نظر یکی از راه های جذب مشتری بیشتر و صرفه جویی وقت برای هر 2 طرف معامله می باشد.

  • 15 درصد تخفیف برای حمل اثاث های مشتریان

وی ادامه داد: مشاورین املاک همچنان امین مردم هستند به طوریکه برای ورود یک مشتری به ملکی که برای فروش گذاشته اند، تنها با حضور نماینده مشاور املاک اجازه ورود می دهند و این همان اعتمادیست که شهروندان به آن پایبند هستند و ما با این اپ و سایت دست مشاورین املاک را در دست مشتریان واقعی قرار می دهیم که مشتریان طبق سلیقه خود با هزینه مد نظرشان بتوانند گزینه هایی را انتخاب کنند.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به اینکه این اپ و وب سایت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی می باشد، از جمله مزایای استفاده از این اپ و وب سایت را عنوان کرد و گفت: با یکبار درج اطلاعات ملک شما جوابگوی تمام مشتریان خواهید بود و تأثیر سریع، آسان و کم هزینه ای برای مخاطبان با سلیقه های مختلف را دارد، بیشترین نتیجه با کمترین هزینه تبلیغاتی، ارتباط مستمر با مشتریان خاص و برون مرزی و سهولت انتخاب ملک در حداقل زمان می باشد.

حسینی به خدمات جانبی گرند ملک به شهروندان و مشاورین املاک اشاره کرد و افزود: گرند ملک با یک شرکت باربری همکاری دارد و مشتریانی که از این طریق اقدام به خرید، فروش و یا رهن و اجاره می کنند می توانند از 15 درصد تخفیف برای حمل بار استفاده کنند.

وی همکاری با یک شرکت تبلیغاتی که جهت چاپ تراکت و نیازمندی ها مختص املاک، بیمه تکمیلی مشاورین املاک و نوبت دهی پزشکان سطح شهر از جمله خدمات ارائه شده در این وب سایت عنوان کرد.

  • شاهین شهر نقطه آغازی برای شهرهای دیگر خواهد بود

در ادامه دکتر سعید دریازاده مدیر بخش فناوری و اطلاعات در سخنان خود ضمن تشکر از حاضران در مراسم گفت: ویل دورانت نویسنده و تاریخنگار امریکایی در کتاب، مشرق زمین گاهواره تمدن از تاثیر علم می گوید و اینکه چطور بلوک شرق نتوانست خود را همپای پیشرفت علم حرکت دهد و در نهایت شکست.

وی ادامه داد: امروزه با یک کلیک می توان مقاله خود را به آن سر دنیا فرستاد، ثانیه ها مهم هستند، با هر ثانیه توسعه در حال توسعه است، اگر خودمان را هماهنگ نکنیم عقب می مانیم، در بلوک شرق علم بود ولی نتوانستند از آن استفاده کنند به همین دلیل زمین خوردند.

دریازاده تأکید کرد: اگر ما توانستیم با علم و اینترنت و کامپیوتر آشتی کنیم و بهره وری را خوب بالا ببریم می توانیم توسعه پیدا کنیم.

مدیر بخش فناوری و اطلاعات به سایت های مورد استفاده عموم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برخی سایت ها آسیب جدی به کسب و کار برخی مشاغل زده اند اما اگر واقع بین باشیم صنف همان مشاغل کوتاهی کرده اند.

دریازاده گفت: تیم جوان گرند ملک برای مقابله و رقابت با اینگونه سایت ها پا جلو گذاشته اند و پس از چند سال زحمت الان نیاز به حمایت شما دارند و ما همگی باید در کنار هم بایستیم و همکاری کنیم تا توان رقابت را داشته باشیم.

وی با اشاره به فرهنگ بالای مردم شاهین شهر گفت: مطمئناً شهروندان شاهین شهر از این اپ و وب سایت استقبال می کنند و این شهر نقطه آغازی برای شهرهای دیگر خواهد بود.

در حاشیه این مراسم گفت و گویی کوتاه با سرپرست و مدیر شرکت مهندس بابک ادیبی داشتیم.

ادیبی گفت: شرکت بین المللی توسعه تدبیر گران یک شرکت دانش بنیان در زمینه آی تی است که با همکاری اتحادیه استان اقدام به ساخت این اپ و وب سایت کردیم.

وی افزود: هدف این شرکت با توجه به بیانات رهبر معظم که امسال را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری فرموده اند، کارآفرینی و بکارگیری جوانان تحصیل کرده در ضمینه آی تی و بازاریابی مجازی می باشد.

و مدیر شرکت بیان داشت: ما پیش از این پیشنهاد از اتحادیه املاک تهران داشتیم اما با توجه به عرقی که به اصفهان داشتیم ترجیح دادیم این اقدام از استان خودمان شروع شود.

مدیر شرکت ادامه داد: تا کنون حدود 370 میلیون تومان هزینه کرده ایم و پیش بینی می شود بعد از 3 یا 4 سال بتوانیم به سودهی برسیم و لذا همکاری مشاورین املاک در این زمینه برای ما بسیار مهم می باشد که با پرداخت هزینه ای کم بتوانند از بحران رکود خود بیرون آیند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار