جمع‌آوری ۳۰۵ کارتن‌خواب در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ویژه جمع آوری کارتن‌خواب‌ها در اصفهان ۳۰۵ کارتن‌خواب جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ویژه جمع آوری کارتن‌خواب‌ها در اصفهان ۳۰۵ کارتن‌خواب جمع‌آوری شد.

سرهنگ حسن یاردوستی در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه طرح ویژه جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها در اصفهان اظهار کرد: این طرح طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته در محلات شمال غرب و شمال شرق اصفهان اجرا شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی کلانتری‌های مناطق مختلف، محل این کارتن‌خواب‌ها شناسایی و جمع‌آوری آنها انجام شد، اضافه کرد: با اجرای این طرح ۳۰۵ نفر در شهر اصفهان جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۱۹۹ نفر از کارتن‌خواب‌های دستگیر شده در اصفهان بر اساس ماده ۱۵ تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد، ۲۵ نفر بر اساس ماده ۱۶ تحویل مرکز قلعه‌شور و مابقی این افراد نیز به دلیل همراه داشتن مواد مخدر به دادسرای اصفهان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری معتادان در شهر اصفهان ادامه می‌یابد، تصریح کرد: این طرح را تاجایی ادامه می‌دهیم که در شهر اصفهان معتادان علنی و کارتن‌خواب نداشته باشیم.

سرهنگ یاردوستی با بیان اینکه ریشه کردن کردن معتادان کارتن‌خواب در اصفهان نیازمند هماهنگی بین دستگاهی است، اضافه کرد: باید توجه داشت که هر بار که طرح جمع‌آوری کارتن‌خواب‌های اصفهان اجرایی می‌شود حدود ۳۰ درصد از این افراد در جمع‌آوری‌های قبلی نیز بوده‌اند و این بیانگر وجود حلقه مفقوده همکاری‌های بین دستگاهی است.

وی با تاکید بر اینکه کارتن‌خواب‌های اصفهان نیاز به کار و آغوش گرم خانواده دارند، افزود: خانواده‌ها باید پس از مراجعه مجدد کارتن‌خواب‌ها از مراکز ترک اعتیاد آنها را بپذیرند و ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط نیز در خصوص ایجاد شغل برای کارتن‌خواب‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در خصوص کارتن‌خواب‌های زن در اصفهان نیز گفت: این دسته از کارتن‌خواب‌ها نیز شناسایی شده و در این طرح پنج نفر از کارتن‌خواب‌های زن جمع ‌آوری و تحویل مرکز نگهداری زنان شده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار