نیکفر: گزینه مدیرعاملی سپاهان مشخص نیست

رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: هنوز گزینه خاصی برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان مدنظر نداریم و پس از بررسی، گزینه نهایی معرفی می‌شود.

رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: هنوز گزینه خاصی برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان مدنظر نداریم و پس از بررسی، گزینه نهایی معرفی می‌شود.
منوچهر نیکفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد جزییات استعفای مدیرعامل باشگاه سپاهان، اظهار کرد: روز گذشته با توجه به اتفاقات و شرایطی که به وجود آمد، محسن طاهری از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا کرد و ما هم با استعفای او موافقت کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که نامه استاندار در مورد لزوم بازنگری بلادرنگ در مدیریت باشگاه سپاهان، تا چه اندازه در استعفای طاهری تأثیر داشته است، افزود: طاهری در نیم‌فصل برای استعفای خود از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرده بود و با هیأت مدیره باشگاه در این خصوص صحبت کرد، اما هیأت مدیره باشگاه استعفای او را نپذیرفت چون به دنبال ثبات در تیم و مدیریت باشگاه بودیم. همچنین در نیم‌فصل دوم وبا نتیجه خوبی که در بازی با پدیده به دست آمد، کمی امیدوار شدیم.
نیکفر اضافه کرد: جلسه اضطراری هیأت مدیره باشگاه سپاهان ساعت ۱۶ امروز شنبه با کمیته فنی باشگاه سپاهان و به‌منظور بررسی عملکرد کرانچار و تیمش برگزار می‌شود. طاهری نیز عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان است و در جلسه عصر امروز حضور دارد.
رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در مورد گزینه جانشینی سرمربی تیم، تصریح کرد: در جلسه عصر امروز با کمیته فنی و تیم آنالیز، در مورد گزینه سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
وی در مورد اینکه گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان تا چه اندازه صحت دارد، گفت: نباید خیلی عجله کنیم. باید بررسی کنیم و گزینه‌ها را اعلام می‌کنیم. جلسه تصمیم‌گیری در مورد مدیرعامل تیم در هفته جاری برگزار می‌شود که پس از بررسی گزینه‌ها و نهایی شدن گزینه مدنظر، مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان معرفی می‌شود.
رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه آیا قرار است در جلسه اضطراری امروز کرانچار برکنار شود، ادامه داد: با کرانچار مذاکره می‌کنیم و هنوز چیزی مشخص نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار