کربکندی:مدیران سپاهان در بحث قرارداد کرانچار غیرحرفه‌ای عمل کردند

پیشکسوت تیم فوتبال اصفهان گفت: اگر مدیرعامل سپاهان استعفا داده به این خاطر است که از زیر فشار راحت شود، اصلا این نتایج در شان تیم سپاهان نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال اصفهان گفت: اگر مدیرعامل سپاهان استعفا داده به این خاطر است که از زیر فشار راحت شود، اصلا این نتایج در شان تیم سپاهان نبود.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نتایج ضعیف سپاهان و استعفای طاهری از سمت مدیرعاملی گفت: این نتایج در شان تیم پرطرفدار سپاهان نیست وقتی تیمی مثل سپاهان که هواداران زیادی دارد نتایج ضعیفی کسب می کند باعث می‌شود نگرانی در بین مردم و هواداران این تیم به وجود بیاید. متاسفانه امسال علیرغم اینکه سرمربی این تیم از ابتدای فصل در این تیم حضور داشت و بازیکنان مدنظرش را جذب کرد اما تا به اینجا نتایجی را کسب کرده که دیگر صبر هواداران به سر آمده است.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ متاسفانه طوری با این مربی قرارداد بستند که نمی‌توانند او را برکنار کنند.اگر مربی ایرانی بود مطمئنا 6 ماهه با او قرارداد می‌بستند و با توجه به این نتایج حتما او را برکنار می‌کردند، متاسفانه مدیران باشگاه سپاهان در بحث قرارداد کرانچار غیرحرفه‌ای عمل کردند. تیم سپاهان به تغییرات نیاز دارد. با توجه به اینکه در نیم فصل دوم باز هم بازیکنان مدنظر کرانچار اضافه شد، اما این تیم نتیجه نگرفت دیگر افکار کرانچار در این تیم اثرگذار نیست.

کربکندی در ادامه در خصوص استعفای طاهری نیز گفت: اگر مدیرعامل سپاهان استعفا داده به این خاطر است که از زیر فشار راحت شود. اصلا این نتایج در شان تیم سپاهان نبود. با توجه به اینکه در نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشت اما در ادامه باخت مقابل ذوب‌آهن و سپیدرود از لحاظ فکری تیم را به هم ریخت که حتی عکس‌العمل استاندار اصفهان را در پی داشت و در حال حاضر همه طرفداران این تیم نگران هستند.

وی در ادامه در خصوص اینکه با رفتن کرانچار موافق هستید یا خیر گفت: به نظر من دیگر افکار کرانچار در تیم جایی ندارد. یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن تیم فوتبال سپاهان این است که تغییرات زیادی در نفرات این تیم ایجاد شده و باعث شده هماهنگی در این تیم وجود نداشته باشد، اما با توجه به اینکه فرصت زیادی به کرانچار دادند در حال حاضر این نتایج طوری است که آنها در منطقه خطر قرار دارند و در حال حاضر این جایگاه زیبنده سپاهان نیست.

کربکندی در پایان گفت: به نظرم با آمدن نفر جدید و افکار جدید باعث می‌شود تیم شرایط بهتری به دست بیاورد. با رفتن کرانچار مدیران باشگاه سپاهان باید یاد بگیرند، که اگر ضرر کردند درس عبرت شود تا دیگر قرارداد بلندمدت نبندند و مثل قرارداد مربیان ایرانی که کوتاه مدت است قرارداد امضاء کنند. امیدوارم هر چه زودتر تصمیمات درستی گرفته شود و تیم از این بحران خارج شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار