خانواده‌های کاشانی «درّین» را برای استشمام هوای پاک انتخاب کردند

خانواده‌های کاشانی «درّین» را برای استشمام هوای پاک انتخاب کردند

در آخرین جمعه دی‌ماه یکصد و چهاردهمین کوهگشت خانوادگی به مقصد روستای درّین به مناسبت روز ملی هوای پاک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، یکصد و چهاردهمین کوهگشت خانوادگی صبح امروز در آخرین جمعه دی‌ماه با استقبال چشمگیر شهروندان به مقصد روستای درّین برگزار شد.

در این کوهگشت، شرکت‌کنندگان ضمن پیمودن مسافت سه کیلومتری، به انجام حرکات ورزشی و نرمش صبحگاهی پرداختند.

علی رسول‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در این آیین، این حرکت فرهنگی و ورزشی را ستود و آن را موجب ترویج نشاط و شادابی در سطح جامعه دانست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این کوهگشت خانوادگی، با گرامیداشت روز ملی هوای پاک، حضور در دامان طبیعت را یک یادآوری برای حفظ این نعمت خدادادی دانست و مشارکت خانواده ها در برنامه های فرهنگی و ورزشی را موجب نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه قلمداد کرد.

مرتضی والی‌زاده، همچنین با تأکید بر رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای توسعه و حمایت از ورزش‌های همگانی، برگزاری کوهگشت‌های خانوادگی را نمونه‌ای از این عزم عملی عنوان کرد.

در این آیین فرهنگی و ورزشی، پاک‌سازی طبیعت توسط شرکت کنندگان به خصوص نونهالان و کودکان نیز صورت گرفت و به دوستداران فضای سبز جوایزی اهدا شد.

همچنین سرویس ایاب و ذهاب رایگان از جمله اقداماتی بود که برای تسهیل حضور علاقه مندان به شرکت در این حرکت نشاط بخش در نظر گرفته شد تا همشهریان بتوانند در کنار یکدیگر طعم ورزش در آب و هوایی زمستانی و نیز صرف صبحانه در دامان طبیعت را بچشند.

شایان ذکر است یکصد و چهاردهمین کوهگشت‌ خانوادگی‌ به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری رئیس هئیت ورزش‌های همگانی، جمعیت کویر سبز و سازمان اتوبوسرانی کاشان برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار